دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۵

پنج فیلم اکران عیدفطر مشخص شدند

اکران عید فطر92

سینماپرس- گروه سینما/ سخنگوی شورای صنفی نمایش فیلم های اکران عیدفطر را اعلام کرد و از نیم بها شدن بلیط سینماها در ماه مبارک رمضان خبر داد.

حبیب کاوش؛ سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس اظهار کرد: در جلسه امروز شورای صنفی نمایش مقرر شد بلیت همه‌ی سینماهای کشور در ایام ماه مبارک رمضان نیم‌بها باشد. همچنین سینماداران می‌توانند برای سانس‌های پس از افطار با توجه به تعداد مخاطبان برنامه‌ریزی کرده و تا هر زمان که تماشاگر دارند حتی تا سانس سحر به سانس‌هایشان ادامه دهند.

 

وی ادامه داد: ما به کلیه‌ی دفاتر پخش اعلام کرده و اعلام می‌کنیم که اگر در ژانرهای مختلف فیلمی مناسب برای اکران در ماه رمضان دارند، حاضریم آن را با ترکیبات خاصی روی پرده ببریم.

 

کاوش درباره‌ی اکران های عید فطر توضیح داد: در این جلسه مقرر شد فیلم سینمایی «دهلیز» به کارگردانی بهروز شعیبی در گروه آزادی، «هیس دخترها فریاد نمی‌زنند» به کارگردانی پوران درخشنده در گروه آفریقا، «جابه‌جا» علی توکلی‌نیا در گروه «عصر جدید»، «فرزند چهارم» وحید موساییان در گروه «قدس» و فیلم سینمایی «هیچ کجا، هیچ کس» به کارگردانی ابراهیم شیبانی در گروه استقلال در اکران عید فطر روی پرده بروند.

 

انتهای پیام/ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.