سه‌شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۱

نمایش «4=1+1» در تالار هنر به روی صحنه رفت

1+1=4

سینما پرس – گروه هفت هنر/ تالار هنر اين روزها ميزبان نمایش كودك و نوجوان «4=1+1» به نویسندگی و كارگردانی جعفر مهیاری است كه از 10 تیرماه در اين تالار به روی صحنه رفته است.

به گزارش سینما پرس به نقل از روابط عمومي تئاتر زندگي، نمایش كودك و نوجوان «4=1+1» به نویسندگی، طراحی و كارگردانی جعفر مهیاری و با بازی سعید ابک و بهاره صدفی از 10 تیرماه در تالار هنر روی صحنه رفته است. اين نمايش كه مضامين اخلاقي را به شيوه خلاقانه به كودكان ارائه مي دهد، در پي ايجاد شكلي نو در زمينه ارتباط با مخاطب، بخصوص كودكان است.

 

همچنين در این نمایش كه به صورت زنده و عروسكی اجرا می‌شود، رضا شجاعی نیز به عنوان عروسك گردان حضورد دارد. نمایش «4=1+1» روایت‌گر داستان پسر و دختری است که مشغول دعوا بر سر یک توپ هستند كه ناگهان متوجه صدایی می‌شوند که آنها را به رفتار غلطشان آگاه می‌سازد، اما آنها هر کدام توپشان را می‌خواهند. نهایتا صدا به آنها پیشنهادی را برای به دست آوردن توپ می‌دهد که حیرت آنها را به همراه می‌آورد.....

 

محمد رحمانی برنامه‌ریز و هماهنگی، علی خوانساری دستیار كارگردان، نگار مقدم منشی صحنه، پویا فضل علی، مهشید نوروزی مدیر صحنه و سحر موسوی طراح لباس از دیگر عوامل این نمایش هستند.

 

گفتنی است، نمایش كودك و نوجوان «4=1+1» تا 10 مردادماه 1392 در تالار هنر به صحنه است و همه روزه به جز شنبه‌ها از ساعت 45/19 میزان علاقمندان خواهد بود.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.