یکشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۷

بهروز افخمی با چشم دیگر آقاخانی روبه‌روی زنی بدکاره

بهروز افخمی و مرجان شیر محمدی در مراسم افتتاحیه فیلم راه آبی ابریشم به کارگردانی محمد بزرگ نیا

سینما پرس- گروه هفت هنر/ مرجان شیر محمدی از دلایل حضور خود و بهروز افخمی در نمایش «نام همه مصلوبان عیسی است» به کارگردانی ایوب آقاخانی سخن گفت.

مرجان شیر محمدی؛ بازیگر و نویسنده در گفت و گو با خبرنگار تئاتر سینما پرس در مورد حضور خود در نمایش «نام همه مصلوبان عیسی است» اظهار داشت: این نمایش اولین حضور من در عرصه تئاتر محسوب می شود، من همیشه تئاتر را دوست داشتم اما متن هایی که به دستم می رسید برایم چندان جالب نبود و همیشه در انتظار متنی خوب بودم که خوشبختانه این فرصت با این نمایش برایم به وجود آمد.

 

وی ادامه داد: «نام همه مصلوبان عیسی است» متنی قوی و گرم دارد و البته خود ایوب آقاخانی و تیم بازیگرانی که با وی همکاری می کردند نیز از دلایل حضورم در این نمایش بود، من در این نمایش در نقش زنی که در محل شهرت خوبی ندارد ظاهر می شوم.

 

شیر محمدی در رابطه با همکاری همسرش در این نمایش بیان کرد: زمانی که من به گروه ملحق شدم ایوب آقاخانی به من پیشنهاد داد که با آقای افخمی صحبت کرده و از او برای همکاری به عنوان مشاور کارگردان در گروه دعوت کنم، در حقیقت چون ایوب آقاخانی خودش به عنوان بازیگر در کار حضور دارد نظرش بر این بود که چشم دیگری از دور بر کار نظارت داشته باشد بنابراین بهروز افخمی چشم دیگر ایوب آقاخانی در این نمایش محسوب می شود.

 

شیر محمدی در مورد فعالیت های خود در عرصه ادبیات داستانی بیان کرد: «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» عنوان آخرین کتابم بود که در نمایشگاه کتاب عرضه شد، در حال حاضر نیز مشغول گردآوری مجموعه ای از داستان های کوتاهم هستم که هنوز نامی برای آن انتخاب نکردم.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.