سه‌شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۵

بازگشت دو مجری با یک مستند به عرصه تصویر/

رفع ممنوع التصویری رشیدپور و یحیوی با «سرگردون»

یحیوی -رشیدپور

سینماپرس-گروه سینما/ با حضور دو مجری تلویزیون در مستند «سرگردون» و اعطای مجوز نمایش به این مستند ممنوع التصویری رضا رشیدپور و جواد یحیوی رفع شد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، در مستند «سرگردون» ستارگان سینمای ایران چون رامبد جوان، اشکان خطیبی، لعیا زنگنه،  مصطفی زمانی، کوروش تهامی، پریوش نظریه در کنار کارشناسی چون فرشته طائرپور، علی معلم و خسرو معتضد حضور دارند.

 

از طرف دیگر مشکل دو مجری معروف تلویزیون ایران که پیش از این انتشار تصویرشان در سیما، سینما و کلیه رسانه های تصویری ممنوعیت داشت با حضور به عنوان کارشناس در این مستند حل شده و با اعطای مجوز نمایش به «سرگردون» به عرصه تصویر بازگشتند.

 

بنابراین گزارش، از ویژگی های این مستند جنجالی که از چندی پیش وارد شبکه نمایش خانگی شده است بررسی آسیب شناسانه برنامه های پرمخاطب شبکه های ماهواره ای چون «حریم سلطان» است که باعث استقبال خوب مخاطبان از آن شده است.

 

گفتنی ست عوامل این مستند به شرح زیر است:

 

کارگردان: سید محمد طادی، دستیار اول کارگردان: نفیسه علوی، مدیر تولید: سید محمدحسین نعمتی، تدوین:محمدرضا مهاجری شیراز،  تصویربردار: هومن خنکدار، صدابردار: علی سرچشمه،مصطفی اسفندیار، مجری طرح: محسن حسن زاده

 

انتهای پیام/ع/ن.ف

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.