دوشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۵

نشست خبری گروه کودک و خردسال شبکه دو/

کتاب خانه عمو پورنگ در ماه رمضان افتتاح می شود

نشست خبری بازگشت دوباره عموپورنگ به شبکه دو

سینماپرس-گروه تلویزیون/ عمو پورنگ در ماه رمضان با برنامه «کتاب خانه» باز خواهد گشت. این برنامه یک شوی تلویزیونی است که سعی دارد فرهنگ کتابخوانی را در قالب برنامه ایی شاد القا کند

به گزارش خبرنگار تلویزیون سینما پرس، در ابتدای نشست با پخش تیزر برنامه عوامل کار شامل: محمد درویش علی پور (نویسنده)، امیر سهیلی (بازیگر نقش سلطان)، مسلم آقاجان زاده (تهیه کننده)، داریوش فرضیایی (عمو پورنگ)، امیرمحمد متقیان (بازیگر)، ابراهیم شفیعیان (بازیگر) احمد درویش علی پور (کارگردان) وارد شدند و چون تعداد صندلی ها کافی نبود امیر سهیلی به طنز گفت: به همان روشی که بچه ها را در استودیو جای می دهید خودتان را در صندلی ها جا دهید.

 

مسلم آقاجان زاده تهیه کننده ی سری برنامه های عمو پورنگ در ابتدای نشست با معرفی برنامه ی جدید ویژه رمضان توضیح داد: بعد از وقفه ایی 3، 4 ماهه پخش سری جدید عمو پورنگ از رمضان امسال شروع می شود. بیننده های حرفه ایی ما می دانند که برنامه «عمو پورنگ» هروقت می رود با فرمت جدید و کیفیت بالاتر برمی گردد. امسال برنامه ما تبدیل به کتابخانه عمو پورنگ با محوریت کتاب و کتاب خوانی شده است.

 

وی افزود: در سری جدید سلطان همچنان هست، عموپورنگ قدری متفاوت می شود و شعرهای جدید خواهد داشت. امیر محمد نیز با شخصیت جدید و گویش جدید به نام «ممنون» با یک گریم جدید خواهد بود. ابراهیم شفیعیان (بدل نقش عمو پورنگ و عمو قناد در خنده بازار) در سری جدید در نقش «پهلوان پنبه» برگرفته از داستان های قدیمی ایرانی حضور خواهد داشت.

 

انتهای پیام/ ع.ن/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.