چهارشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۱

زارعی «عروسی خون» در تئاتر فجر برپا می‌کند

کوروش زارعی

سینما پرس – گروه هفت هنر/ کوروش زارعی از آماده سازی طرح یک نمایشنامه بر اساس نمایشنامه ای از لورکا برای اجرا در جشنواره تئاتر فجر خبر داد.

کوروش زارعی در گفت و گو با خبرنگار تئاتر سینما پر س در مورد فعالیت های اخیر خود در حوزه تئاتر بیان کرد: به تازگی طرحی را در اختیار سید حسین فدائی حسین نویسنده گروه تئاتر آئین برای نگارش قرار داده ام که در صورت آماده شدن آن را برای اجرا در سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر تولید خواهیم کرد، این طرح بر اساس نمایشنامه «عروسی خون» اثر لورکا نوشته خواهد شد.

 

وی که پیش از این از اجرای نمایش « وعده موعود» از نیمه شعبان در تالار وحدت خبر داده بود در مورد عدم اجرای این نمایش، گفت:  من پیشنهاد آغاز اجرای این نمایش را از نیمه شعبان به تالار وحدت داده بودم اما به دلیل اجرای نمایش «مرغ باران» در این سالن امکان اجرای نمایش «وعده موعود» میسر نشد، اما من همچنان پیگیر اجرای عمومی این نمایش هستم و به محض قطعی شدن سالن اجرا آن را به صحنه می برم.

 

زارعی خاطر نشان کرد: نمایش «وعده موعود» تنها نمایشی است که در عرصه تئاتر ایران به صورت مستقیم به زندگی امام زمان (عج) می پردازد، این نمایش از یک رویداد امروزی آغاز شده و سپس وارد تاریخ می شود و در این بخش تاریخی خود حوادث قبل از تولد امام عصر (عج) تا غیبت صغری روایت می شود.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.