پنجشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۰

بازیگران خبرساز این هفته/

از کاپیتان رویا تیموریان تا بنیاد خیریه پریوش نظریه

خبرسازان هفته

سینماپرس-گروه سینما/ این هفته بازیگران سینما در حاشیه خبرهای غیرهنری حضور پرنگی داشتند که حضور رویا تیموریان در تماشاگران بازی والیبال ایران و افتتاح یک بنیاد خیریه توسط پریوش نظریه از جمله آن ها بود.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، بازیگران سینما در این هفته در عرصه های مختلف خبرساز شدند که این گزارش به این چهره ها می پردازد.

 

پریوش نظریه

بنیاد خیریه پریوش نظریه

اولین گردهمایی بنیاد خیریه «یاران برکت مهر» به مدیریت پریوش نظریه شامگاه 21 تیر ماه با حضور هنرمندانی چون مهناز افشار، بهاره رهنما، سحر دولتشاهی، نگار استخر، حمیدرضا صدر، مهرداد صدیقیان، فرهاد توحیدی، ابراهیم حاتمی کیا، رخشان بنی اعتماد، حمید فرخ نژاد، داوود رشیدی، پیمان قاسم خانی، جهانگیر کوٍثری، ویشکا آسایش، لیلی گلستان، سیامک انصاری  و چهره های معروف غیر سینمایی چون دکتر عارف و زهرا اشراقی برگزار شد.

نظریه در این گرهمایی از هنرمندان خواست تا در راستای همکاری با این بنیاد که توانمند سازی و ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار را وظیفه‌ اصلی خود می‌داند همراه و یاور بنیاد خیریه برکت مهر باشند.

 

يادت  احمدي نژاد از حسين محب اهري

 

عیادت احمدی نژاد از حسین محب اهری

محمود احمدي نژاد شامگاه شنبه 22 تیرماه با حضور سرزده در منزل حسين محب اهري بازيگر برجسته و نام آشناي سينما و تلويزيون کشور که مدتي است دچار عارضه سرطان غدد لنفاوی شده، از او عيادت کرد و در جريان وضعيت سلامتي و روند درمان وي قرار گرفت.

در اين ديدار حسين محب اهري با اشاره به نوع بيماري و روند درماني خود و بيان خاطراتي از دوران فعاليتش در عرصه سينما و تلويزيون وسفر به کشورهاي مختلف، حضور رييس جمهور در منزل خود را موجب دلگرمي و تقويت روحيه خود دانست.

 

 

کاپیتان رویا تیموریان به همراه بانوان والیبالیست

حضور رویا تیموریان و لیلا بلوکات هنرمندان بازیگر در میان تماشاگران مسابقه‌ی والیبال ایران و آلمان در شامگاه 22 تیر ماه برای بسیاری از مردم جالب توجه بود اما موضوع جالب‌تر این است که این دو بازیگر فقط به صورت نمادین در مسابقه‌ والیبال حضور نداشتند، آن‌ها خودشان تیم والیبال دارند و رویا تیموریان کاپیتان این تیم است!

تیم والیبال هنرمندان زن به کاپیتانی تیموریان یک تیم خیریه است که تاکنون چند بازی خیریه برای بانوان و کودکان بی‌سرپرست انجام داده است.

 

بهاران بنی احمدی

 

بهاران بنی احمدی در راه فرانسه

بهاران بنی احمدی بازیگر «قاعده تصادف» سه شنبه 25 تیرماه برای حضور در کارگاه‌های آموزشی جشنواره‌ «آوینیون» راهی فرانسه شد. جشنواره‌ی «آوینیون» که یکی از مهمترین جشنواره‌های تئاتری دنیاست‌، کارگاهی آموزشی را با حضور تعداد محدودی از هنرمندان کشورهای مختلف برپا می‌کند و در این دوره از این کارگاه‌ها، بهاران بنی‌احمدی به عنوان هنرمند جوانی از ایران حضور دارد.

 

 

«داوود رشیدی» بازیگر سینما،تئاتر،تلویزیون

شب داوود رشیدی

مراسم «شب داوود رشیدی» بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون ایران شب سه شنبه 25 تیرماه به همت مجله بخارا و با حضور سیدمحمد خاتمی رئیس‌جمهور پیشین ایران، جمعی از اندیشمندان، هنرمندان و اعضای خانواده این هنرمند در بنیاد موقوفات دکتر محمود افشار برگزار شد.

در این مراسم هنرمندان درباره رشیدی صحبت های جالبی داشتند که از آن جمله می توان به جملات زیر اشاره کرد:

داریوش شایگان: پیتر بروک و گروتوفسکی از دیدن اجرای رشیدی حیرت کردند/ نصیریان: اجرای «در انتظار گودو» توسط رشیدی نقطه عطف تئاتر ایران است/ گلمکانی: داوود رشیدی عیار بازیگری در سینمای ایران را ارتقاء داد.

 

 

انتهای پیام/ع/ن.ف

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.