جمعه ۲۱ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۴

پُرکارترین مجری ماه رمضان سیما در گفت و گو با سینماپرس خبر داد:

ورزشکاران دهه شصت با خاطراتشان به شبکه ورزش می آیند

شهرام شکیبا

سینماپرس - گروه تلویزیون/ شهرام شکیبا نویسنده، روزنامه نگار و مجری طنزپرداز در ماه رمضان امسال اجرای سه برنامه را در شبکه های مختلف بر عهده دارد.

به گزارش خبرنگار تلویزیون سینماپرس: شهرام شکیبا داور مسابقه «قند پهلو» که از شبکه آموزش پخش می شود و مجری برنامه «ضیافت الهی» که از شبکه دو پخش می شود، در گفتگو با خبرنگار ما درباره برنامه های خود در ماه رمضان عنوان کرد: من در ماه رمضان در مسابقه «قند پهلو» داور اولین مشاعره شاعران طنزپرداز هستم. در این مسابقه شاعران طنزپرداز را دور یکدیگر جمع کرده ایم که با هم به رقابت بپردازند. من در این رقابت ها به شرکت کنندگان امتیاز می دهم، برای امتیاز دهی نیز به این دقت می کنم که شوخی کدام یک بهتر از دیگران بوده و چه کسی موضوع را بهتر دیده است.

 

شکیبا در پاسخ به این پرسش که آیا اشعار فی البداهه است یا شرکت کنندگان از محفوظاتشان برای مشاعره استفاده می کنند؟ گفت: اشعار معمولا فی البداهه است. مجری سوژه را بیان می کند و یک زمان اندکی در اختیار چهار شرکت کننده قرار می دهد که در همان استودیو شعر یا نثر خود را به طنز بنویسند.

 

وی در باره ی میزان جدیت رقابت در مسابقه «قند پهلو» توضیح داد: با توجه به این که شرکت کننده های این مشاعره، مجری و داور از بین طنازان هستند سعی کرده ایم فضایی به وجود بیاوریم که در عین این که رقابت هست، رفاقت نیز باشد.

 

جنگ ادبی «قندپهلو» در ۲۴ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای ساخته شده که در طول این برنامه‌ پنج گروه چهار نفره در چهار جلسه با هم رقابت خواهند کرد. در نهایت 10 نفر از شرکت ‌کنندگان به مرحله نیمه نهایی راه خواهند یافت ، فینال این مسابقه روز عید فطر پخش خواهد شد.

 

 

خواننده های و بازیگران محبوب خود را هرشب در ضیافت الهی ببینید

 

شهرام شکیبا درباره برنامه «ضیافت الهی» نیز گفت: «ضیافت الهی» در سال گذشته دور ایران را گشت و جنگی ترکیبی بود. امسال کل مجموعه «ضیافت الهی» در تهران و در مرکز همایش های بین المللی رازی برگزار می شود که در کنارش یک بازارچه شبیه جشن رمضان نیز خواهیم داشت. امسال سعی کردیم سطح مهمان هایمان از سال گذشته بالاتر باشد و تمام خواننده ها و بازیگران درجه یک کشور مهمان برنامه ما خواهند بود. این برنامه در ماه رمضان هرشب حوالی ساعت 9 همزمان با سریال شبکه سه پخش خواهد شد. ما در «ضیافت الهی» هرشب پذیرای هزارو پانصد نفر مهمان نیز از بین مردم خَیّر خواهیم بود.

 

وی درباره این که آیا اجرای شما در «ضیافت الهی» همراه با شوخی و طنز است، اظهار کرد: من در اجرای خود این را نمی پسندم که از ابتدا تا انتهای یک کار شوخی کنم، فکر می کنم علت انتخابم نیز همین سبک من در اجرا باشد. امسال سعی می کنم نسبت به پارسال با نشاط تر باشم، در سال گذشته بخش اعظم انرژی من در سفر گرفته می شد. سال گذشته ما تا یکی دو ساعت قبل از برنامه در راه بودیم و وقتی می رسیدیم تازه کار گروه دکور تمام شده بود.

 

 

شهرام شکیبا با «روزی روزگاری» در شبکه ورزش

 

شهرام شکیبا در ادامه فعالیت های خود در تلویزیون افزود: از سوی شبکه ورزش اجرای برنامه ای به من پیشنهاد شده است که از هفته دوم ماه رمضان هر چهارشنبه با عنوان «روزی روزگاری» به صورت زنده آن را روی آنتن خواهیم برد. در این برنامه با ورزشکارهای مطرح دهه 60 پیرامون خاطرات ورزشی و غیر ورزشی آنها به گفتگو می نشینیم و به نوعی با مرور خاطراتشان از آنها تجلیل می کنیم.

 

 انتهای پیام/ ع.ن - ب.ب 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.