جمعه ۲۱ تیر ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۹

بن‌افلک به جدیدترین اثر دیوید فینچر پیوست

افلک-فینچر

سینما پرس- گروه سینما/ بن افلک برای بازی به عنوان نقش اول مرد در جدیدترین فیلم سینمایی دیوید فینچر به نام «دختر فراری» قرارداد امضا کرده است.

به گزارش سینما پرس، مسئولان 2 استودیو فیلمسازی «فاکس قرن بیستم» و «نیو رجنسی» که سرمایه‌گذاران جدیدترین فیلم سینمایی دیوید فینچر هستند به صورت رسمی اعلام کردند که بن افلک برای بازی به عنوان نقش اول مرد در این پروژه قرارداد امضا کرده است.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، جدیدترین پروژه فینچر «دختر فراری» (Gone Girl) نام دارد و براساس رمان پرفروشی از گیلیان فلاین ساخته می‌شود. داستان «دختر فراری» همزمان با پنجمین سالگرد ازدواج یک زوج آغاز می‌شود. زن در این روز به طرز مشکوکی ناپدید و شوهر او (افلک) به عنوان متهم ردیف اول شناخته می‌شود.

 

مسئولان سازنده «دختر فراری» هنوز بازیگر نقش اول زن این فیلم سینمایی را انتخاب و معرفی نکرده‌اند. فلاین فیلمنامه این پروژه را می‌نویسد و ریس ویتراسپون و لسلی دیکسون نیز تهیه‌کنندگان آن هستند.

 

دیوید فینچر؛ کارگردان فیلم‌های سینمایی «باشگاه مشت زنی» (Fight Club)، «هفت» (Seven) و «مورد عجیب بنجامین باتن» (The Curiou Case of Benjamin Button) نیز کارگردانی «دختر فراری» را برعهده دارد.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.