یکشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۳

بهاره رهنما با یک افت مالی به تلویزیون می‌رود

بهاره رهنما در نمایش «چشمهایی که مال توست» به کارگردانی نسیم ادبی

سینما پرس ـ گروه هفت هنر/ نمایش «چشم هایی که مال توست» با بازی بهاره رهنما و کارگردانی مشترک نسیم ادبی و مسعود فروتن برای پخش از شبکه چهار سیما ضبط شده است.

نسیم ادبی کارگردان نمایش «چشم هایی که مال توست» در مورد ضبط تلویزیونی این اثر نمایشی در گفت و گو با سینما پرس عنوان کرد: نمایش «چشم هایی که مال توست» که پیش از این اجراهای متفاوتی را در فرهنگسرای نیاوران و چند سالن دیگر داشته است برای پخش از شبکه چهارم سیما به کارگردانی مشترک من و مسعود فروتن ضبط شده است.

 

وی ادامه داد: فیلمبرداری این اثر نمایشی دو روز طول کشید و ضبط آن نیز در استدیو صورت گرفت، هم اکنون نیز در نوبت پخش قرار دارد و به احتمال زیاد پس از ماه مبارک رمضان پخش می شود. البته ما در نظر داریم که این فیلم را در شبکه نمایش خانگی نیز پخش کنیم.

 

ادبی در خصوص تغییرات این اثر نمایشی نسبت به اجرای صحنه ایش توضیح داد: در اجرای صحنه ای نمایش «چشم هایی که مال توست» زندگی نغمه، یک زندگی اشرافی و مجلل بود اما در این فیلم دیگر آن زندگی اشرافی وجود ندارد و ما با یک زندگی معمولی رو به رو می شویم، همچنین میزانسن ها و لباس های کار نیز در این فیلم تغییر یافته است در بخش بازیگری نیز با بازی نرم تری مواجه خواهیم شد. بخشی از این تغییرات به دلیل کمبود امکانات بوده است، تهیه کنندگی این نمایش نیز بر عهده خود گروه بوده است.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.