دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۵

قاسمی به سینماپرس خبرداد:

تدوین «شیار143» به پیمان خاکسار رسید

محمد حسین قاسمی

سینماپرس-گروه سینما/ محمد حسین قاسمی تهیه کننده «شیار 143» درباره روند تولید فیلم گفت: تا 40 روز دیگر فیلمبرداری فیلم در کرمان به پایان می رسد.

محمد حسین قاسمی؛ یکی از تهیه کنندگان فیلم «شیار ۱۴۳» درباره وضعیت تولید فیلم گفت: مراسم افتتاحیه فیلم هفته گذشته در مجتمع مس سرچشمه کرمان برگزار شد و هم اکنون گروه در کرمان مشغول فیلمبرداری هستند.

 

وی درباره روند تولید فیلم گفت: با روندی که ما طی می کنیم طبق برنامه ریزی ها تا ۴۰ روز دیگر فیلمبرداری فیلم در کرمان به پایان می رسد.

 

این تهیه کننده درباره عوامل جدید «شیار ۱۴۳» اظهار داشت: پیمان خاکسار تدوین فیلم را بر عهده دارد و آرش قاسمی صداگذاری آن را انجام خواهد داد. مدیر تولید محمد یمینی ست و زحمت عکاسی فیلم هم بر عهده حمید جانی پور قرار گرفته است. برای انتخاب آهنگساز فیلم هم در حال رایزنی با کارگردان هستیم.

 

گفتنی ست، در فیلم «شیار ۱۴۳» به نویسندگی و کارگردانی نرگس آبیارکه فیلمی زنانه است و نقش های اصلی را زنان بر عهده دارند؛ مریلا زارعی، مهران احمدی، گلاره عباسی، جواد عزتی، حسام بیگدلو و یدالله شادمانی به ایفای نقش می پردازند. رضا کیانیان هم با نقشی کوتاه در این فیلم حضور دارد.

 

از دیگر عوامل این فیلم نیز می توان به تهیه کننده: محمد حسین قاسمی و ابوذر پورمحمدی، مدیر فیلمبرداری: پیمان شادمان فر، طراح گریم: سودابه خسروی، طراح صحنه و لباس: کامیاب امین عشایری، مدیرصدا برداری: کامران کیان ارثی و ... اشاره کرد.

 

انتهای پیام/ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.