سه‌شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۰

کوین کاستنر به جدیدترین اثر گیلرمو دل تورو می‌پیوندد

کوین کاستنر

سینما پرس- گروه سینما/ کوین کاستنر برای ایفای نقش در فیلم سینمایی «تحویل نیمه‌شب» به تهیه‌کنندگی گیلرمو دل تورو در حال انجام مذاکرات نهایی است.

به گزارش سینما پرس، کوین کاستنر؛ بازیگر، تهیه‌کننده و کارگردان برنده دو جایزه اسکار فیلم سینمایی «رقصنده با گرگ» (Dances with Wolves) برای بازی در فیلم سینمایی «تحویل نیمه‌شب» (Midnight Delivery) با مسئولان سازنده این پروژه در حال انجام مذاکرات نهایی است.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر؛ گیلرمو دل تورو که به تازگی جدیدترین اثرش به نام «حاشیه اقیانوس» (Pacific Rim) روی پرده سینماها رفته است، تهیه‌کنندگی «تحویل نیمه‌شب» را برعهده دارد و استودیو «یونیورسال» نیز این فیلم سینمایی را در سراسر جهان اکران می‌کند.

 

در صورت توافق کاستنر برای بازی در «تحویل نیمه‌شب»، این بازیگر صاحب نام در این فیلم سینمایی در نقش پدری بازی می‌کند که سعی دارد دخترش را از دست یک گروه کلمبیایی نجات دهد. گروهی که قصد دارند یک محموله مواد مخدر را توسط پروازی در نیمه شب به لندن ارسال کند.

 

دل تورو علاوه بر تهیه‌کنندگی، به همراه نیل کراس فیلمنامه «تحویل نیمه شب» را می‌نویسد و بنابر اظهارات منابع نزدیک به این پروژه، فیلمبرداری آن از پاییز سال جاری آغاز می‌شود.

 

کاستنر در حال حاضر برای بازی در فیلم سینمایی «مردی از فولاد» (Man of Steel) روی پرده سینماها رفته است.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.