چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۳

نمایشگاه آثار مستند علی زارع در گالری ابریشم

مهتاب کرامتی و علی زارع در نشست خبری نمایشگاه عکس عدالت تاریک

سینما پرس- گروه هفت هنر/علی زارع از برپایی نمایشگاه عکس آثار مستند خود، دوم اسفندماه در گالری ابریشم خبر داد.

علی زارع عکاس در گفت و گو با خبرنگار تجسمی سینما پرس، گفت: دوم اسفندماه نمایشگاه عکاسی مستند در گالری ابریشم برپا می شود. این نمایشگاه گزیده ای بین ۷ تا ۱۰ قطعه عکس در قطع بزرگ است که با موضوعات مستند اجتماعی به روی دیوار می روند.

 

این عکاس در خصوص کتاب عکسی که به تازگی از وی منتشر شده است، تصریح کرد: کتاب اخیرم با عنوان «دو نگاه» گزیده کارهای من از ۱۴ سال عکاسی تئاتر و سینما و ۲۰ سال عکاسی مسعود پاکدل است. کتاب شامل ۳۰۰ صفحه سیاه و سفید می شود که در آن جمع آوری کارها برعهده خودم بوده است.

 

وی ادامه داد: عکس‌های این کتاب هریک سندی ماندگار از تاریخ تا‌تر و سینمایی ایران در دو دهه گذشته است. هر عکس یادآور نام‌های فاخر از کارگردانان و بازیگران تا‌تر و سینما است. بین این کتاب و کتاب اول ۶ سال فاصله افتاد. در حال حاضر یک کتاب شامل آثار مستند در نظر دارم که تا به امروز ۱۰ سال روی آن کار کرده ام و ۵ تا ۶ سال دیگر وقت نیاز دارد تا کامل شود. فکر می کنم انتشار کتاب جرئت بالایی می خواهد.

 

زارع در پایان خاطر نشان کرد: کار آخر سینمایی که عکاسی آن را برعهده داشتم «زندگی خصوصی آقای محمودی و بانو» به کارگردانی روح الله حجازی بود که در حال حاضر در جشنواره مونترال شرکت داده شده است.

 

انتهای پیام/ص/ن.ف

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.