چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۵

جواد شمقدری در گفت و گو با سینماپرس:

من هم خبر پلمپ خانه سینما را نپسندیدم

شمقدری  رئیس سازمان سینمایی در نشست رسانه ای پیرامون پلمپ خانه سینما

سینماپرس- گروه سینما/ جواد شمقدری گفت: آقای احمدی نژاد حق دارند و به نکته درستی اشاره کرده اند. من هم خبر پلمپ خانه سینما را نپسندیدم.

رئیس سازمان سینمایی در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس اظهار کرد: پلمپ خانه سینما به قوانین حراستی بازمی گردد که وقتی مکانی را تحویل می گیرند و قرار است حتی یک ساعت بعد آن را تحویل دهند درب آن را پلمپ می کنند. اگر اشکالی وجود دارد در قوانین حراستی است که باید قانون گذاران آن را اصلاح کنند.

 

وی ادامه داد: نیروهای حراست در ساعت اداری به خانه سینما مراجعه کرده بودند و صورت جلسه از اموال تا ساعت 23 به درازا کشیده بود به همین دلیل چون می خواستند ساعت 11 صبح آن را تحویل هیات مدیره جدید دهند، درب ساختمان را پلمپ کردند. من هم پلمپ شدن خانه سینما را نپسندیدم.

 

شمقدری تاکید کرد: متاسفانه این امر به عنوان شانتاژ رسانه ای مورد استفاده قرار گرفت در حالی که خانه سینما تنها تا زمان تحویل توسط حراست پلمپ شده بود.

 

گفتنی است خانه سینما روز 24 تیر از سوی حراست وزارت ارشاد جهت تحویل به هیات مدیره قانونی خانه سینما پلمپ شده بود که به دنبال آن باعت تجمع سی نفره هیات مدیره سابق خانه سینما مقابل آن شد.

 

محمود احمدی نژاد؛ رئیس جمهور امروز در حاشیه جلسه هیات دولت به خبرنگاران گفته بود: پلمپ خانه سینما کار غلطی بود و ان‌شاءالله خانه سینما باز می‌شود.

 

انتهای پیام/ف/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.