جمعه ۲۸ تیر ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۸

با پخش سی و نهم رخ می دهد/

انتقام زنانه زیر «کلاه پهلوی»

کلاه پهلوی

سینماپرس-گروه تلویزیون/ با پخش قسمت سی و نهم سریال تلویزیونی کلاه پهلوی، مه لقا (شقایق فراهانی) که در قسمت های پیشین این سریال برای آزادی صمصام از زندان به سراغ شادی (بهاره کیان افشار) رفته و با پاسخ منفی او مواجه شده بود، از وی انتقام می گیرد.

به گزارش سینماپرس، قسمت ۳۹ کلاه پهلوی روز جمعه ۲۸ تیرماه از شبکه یک سیما پخش می شود. در این قسمت در ادامه ماجراهای قبلی این سریال، مخاطبان شاهد انتقال میرزا رضا از سامان به تهران خواهند بود. صمصام نیز که به تازگی از تهران بازگشته، تلاش می کند تا طی مذاکره با میرزا رضا و بیان خاطرات تلخ دوران زندان خود در تهران، او را به عذرخواهی از حکومت و تقیه تشویق نماید اما با عدم پذیرش این مساله از سوی میرزا رضا، وی به تهران منتقل می شود.

 

همچنین مه لقا که در زمان زندانی شدن صمصام، برای نجات وی دست به دامان شادی و مادرش شده و از آنها پاسخی دریافت نکرده بود، از مدیریت کانون بانوان شهر سامان استعفاء می دهد. این کار او با واکنش منفی شادی مواجه میشود و در نهایت مه لقا از کریم می خواهد تا به نحوی شادی را تحقیر کرده و انتقام وی را از همسر فرماندار بگیرد.

 

در ادامه وقایع این قسمت، مخاطبان شاهد تغییر شخصیت یاور نیکوکار ( با بازی سیروس گرجستانی) خواهند بود. در روابط میان عالیه و کریم نیز تغییراتی رُخ می دهد.

 

این سریال در ۵۴ قسمت به کارگردانی «سیدضیاءالدین دری» و به تهیه کنندگی«محمد رضا تخت کشیان» در شبکه یک سیما ساخته شده و ۱۱ ماه از آغاز پخش آن می گذرد. پخش کلاه پهلوی تا پاییز سال آینده ادامه خواهد داشت. سایت اختصاصی سریال به نشانی اینجا  هر روز اطلاعات و مطالب مختلفی را درباره این سریال منتشر می کند.

 

انتهای پیام/ ب.ب/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.