شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۹

خشایار الوند عنوان کرد:

«شوخی کردم» مهران مدیری اپیزودیک خواهد بود

خشایار الوند

سینما پرس – گروه هفت هنر/ خشایار الوند از همکاری خود با امیرمهدی ژوله برای نگارش فیلمنامه «شوخی کردم» مهران مدیری خبر داد و گفت: این اثر کاری اپیزودیک و البته متفاوت است.

خشایار الوند در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس، اظهار داشت: من وآقای ژوله  کار نگارش مجموعه جدیدی با نام «شوخی کردم» به کارگردانی مهران مدیری را آغاز کرده ایم، این سریال قرار است از شبکه نمایش خانگی پخش شود.البته نویسندگان دیگری هم با ما همکاری خواهند داشت.

 

وی در رابطه با فضای سریال «شوخی کردم» بیان کرد: این سریال با سایر کارهای آقای مدیری متفاوت است، البته هنوز برای رسیدن به یک داستان و فضای کلی در حال تبادل نظر هستیم اما باید بگویم که این سریال به صورت اپیزودی نوشته خواهد شد بنابراین یک سری از وقایع و شخصیت ها ثابت بوده اما داستان هر اپیزود با اپیزود دیگر متفاوت است.

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا این سریال می تواند موفقیتی مشابه قهوه تلخ داشته باشد، اظهار داشت: فعلا برای پاسخ دادن به این پرسش کمی زود است اما می توانم بگویم که این سریال کاری متفاوت و جذاب برای مخاطبان خواهد بود و امیدورام که بتواند در میان سریال های شبکه نمایش خانگی برای خود جایگاه خوبی کسب کند.

 

الوند با اشاره به سریال «قهوه تلخ» و موفقیتی که در میان مخاطبان کسب کرده بود و همچنین مقایسه آن با سریال «ویلای من»، خاطر نشان کرد: گرچه سریال «قهوه تلخ» در مقایسه با «ویلای من» جایگاه بهتری را در میان مخاطبان کسب کرد اما اگر بخواهیم «ویلای من» را با سایر محصولات فرهنگی که در شبکه نمایش خانگی توزیع شدند مقایسه کنم باید بگویم که این مجموعه در مقایسه با آنها چه از لحاظ فروش و چه از لحاظ محبوبیت بسیار موفق تر بود و همین که سرمایه گذار مجدد برای ساخت محصولی جدید ابراز تمایل کرده است نشان دهنده موفقیت کارهای قبلی بوده است.

 

این نویسنده در مورد فعالیت های دیگر خود خاطر نشان کرد: یکی از دوستان با نام آزیتا موگویی قرار است که اولین فیلم سینمایی خود را بسازد که از من برای نگارش فیلم نامه دعوت کرده است، البته هنوز برای این فیلم نامه نامی را انتخاب نکرده ایم.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.