یکشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۵

«بوی باران» یواش یواش به مشام می رسد

کامبیزدیرباز در پشت صحنه سریال «بوی باران» به کارگردانی حسین تبریزی

سینماپرس - گروه تلویزیون/ «بوی باران» که در مراحل پایانی ساخت به سر می برد، برای ایام قدر جایگزین سریال «خروس» خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، تهیه کننده و کارگردان «بوی باران» گفت: این مجموعه تلویزیونی مراحل پایانی کار را سپری می کند و تا پایان هفته تحویل شبکه دو سیما می شود. چهار قسمت از سریال آماده پخش شده و همکاران من مشغول میکس و آماده کردن موسیقی برای دو قسمت پایانی این سریال هستند.

 

وی گفت: امید کرامتی و ایرج همدمی موسیقی این مجموعه تلویزیزیونی را آماده کرده اند، حمید رضا ترکاشوند ترانه تیتراژ پایانی سریال را می خواند، ترانه ای که عبدالجبار کاکایی از شاعران نام آشنای کشور آن را سروده است.

 

تبریزی افزود: تدوین «بوی باران» توسط روزبه کلباسی انجام شده و این سریال تا پایان هفته جاری برای پخش تحویل گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه دو خواهد شد.

 

بوی باران با بازی کامبیز دیرباز، فریبا کوثری، نیلوفر شهیدی، مونا فرجاد، لاله صبوری، رحیم نوروزی، پژمان بازغی، رابعه اسکویی، میرطاهر مظلومی، رامسین کبریتی، زهرا سعیدی، آتش تقی پور، مینا جعفرزاده و سولماز حصاری در 6 قسمت 45 دقیقه ای برای پخش در شب های قدر ماه مبارک رمضان تدارک دیده شده است.

 

سریال درباره مادر و دختری است که بعد از 30 سال یکی از همرزمان مرد خانه‌شان را که دچار فراموشی شده است، پیدا می‌کنند و برای اینکه به حافظه او دست پیدا کنند به ناچار وارد دوران جنگ می‌شوند.

 

 

انتهای پیام/ ع.ن - ب.ب 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.