چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۰

ممانعت از اکران «من نفرت‌انگیز ۲» در چین

من نفرت انگیز 2

سینما پرس- گروه سینما/ دولت چین اکران قسمت دوم انیمیشن سینمایی «من نفرت‌انگیز» را در این کشور آسیایی ممنوع اعلام کرد.

سسنما پرس- گروه سینما/ دولت چین با هدف کاهش دادن اشتیاق به تماشای انیمیشن‌های وارداتی به این کشور آسیایی از اکران جدیدترین محصول استودیو «یونیورسال پیکچرز» به نام «من نفرت‌انگیز ۲» (Despicable Me) ممانعت کرد.

 

سخنگوی «یونیورسال» با تایید این مطلب به پایگاه خبری هالیوود ریپورتر گفت که قسمت دوم انیمیشن «من نفرت‌انگیز» در چین اکران نمی‌شود. قسمت نخست این انیمیشن که در سال ۲۰۱۰ میلادی اکران شده بود نیز روی پرده سینماهای این کشور آسیایی نرفته بود.

 

ممنوع شدن اکران «من نفرت‌انگیز ۲» در چین در حالی است که روز گذشته سخنگوی اتحادیه جوانان کمونیست چین در روزنامه «بیجینگ یوث دیلی» ابراز امیدواری کرده بود که این انیمیشن سینمایی در این کشور اکران شود.

 

در ماه ژوئن نیز انیمیشن استودیو «دریم‌ورکز» به نام «کرودها» (The Croods) دو هفته زودتر از موعد مقرر از روی پرده سینماهای چین برداشته شد. دولت درباره دلیل این اقدام اعلام کرد که این انیمیشن بر روی انیمیشن‌های ساخت آن کشور سایه انداخته بوده است. با این وجود انیمیشن «کرودها» توانست فروشی برابر با ۶۴.۲ میلیون دلار را برای خود در چین رقم بزند.

 

نکته جالب توجه درباره ممنوع شدن اکران «من نفرت‌انگیز ۲» این است که شاخه توزیع فیلم‌های وارداتی وب سایت «گروه فیلم چین» در آخرین برنامه زمان بندی اکران فیلم‌های سینماهای این کشور اعلام کرده است که انیمیشن «دانشگاه هیولاها» (Monsters University) از تاریخ ۲۳ اوت (یکم شهریور) روی پرده سینماهای این کشور آسیایی می‌رود.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.