چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۹

با تغییر تاریخ اکران/

«پسر پیر» در سلول انفرادی خواهد ماند

پسر پیر

سینما پرس- گروه سینما/ مسئولان استودیو فیلمسازی «فیلم دیستریکت» که اکران نسخه آمریکایی «پسر پیر» را برعهده دارند تاریخ اکران این فیلم سینمایی را تغییر دادند.

به گزارش سینما پرس، مسئولان استودیو فیلمسازی «فیلم دیستریکت» که اکران نسخه آمریکایی «پسر پیر» را برعهده دارند روز گذشته به صورت رسمی اعلام کردند که تاریخ اکران این فیلم سینمایی از ۲۵ اکتبر (دوم آبان) به ۲۷ نوامبر (ششم آذر) پاییز سال جاری تغییر یافته است.

 

با تغییر زمانبندی اکران «پسر پیر»، این فیلم سینمایی یک روز پیش از روز «شکرگذاری» و همزمان با جدیدترین پروژه ریدلی اسکات به نام «مشاور» (The Counselor) روی پرده سینماهای آمریکای شمالی می‌رود.

 

جاش برولین در «پسر پیر» به عنوان شخصی ایفای نقش می‌کند که پس از ۲۰ سال زندگی در سلول انفرادی رها می‌شود. علاوه بر جاش برولین، ساموئل ال جکسو و الیزایت اولسن نیز از جمله بازیگران مطرح و برجسته‌ای هستند که در نسخه هالیوودی «پسر پیر» بازی کرده‌اند.

 

اسپایک لی؛ کارگردان فیلم های سینمایی «ساعت بیست و پنج» (The ۲۵th Houre)، «کار صحیح را انجام بده» (Do the Right Thing) و «مالکوم ایکس» (Malcolm X) ساخت نسخه هالیوودی «پسر پیر» را برعهده دارد و مارک پروتسویچ نیز فیلمنامه این فیلم سینمایی را نوشته است.

 

نسخه هالیوودی فیلم سینمایی «پسر پیر» براساس یک فیلم سینمایی با همین نام ساخته شده است که پیش از این در سال ۲۰۰۳ میلادی توسط چان ووک پارک کره‌ای ساخته شده بود. نسخه اصلی این فیلم درام موفق به دریافت جایزه بزرگ هیات داوران جشنواره فیلم کن شد.

 

روی لی و دوگ داویسون تهیه کنندگان نسخه هالیوودی «پسر پیر» هستند.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.