چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۷

پس از یک کار طنز/

محمد حسین لطیفی برای دهه اول محرم سریال می‌سازد

محمد حسین لطیفی کارگردان در نشست خبری فیلم از پاریس تا پاریس

سینما پرس- گروه تلویزیون/ احمد علامه دهر از نقش آفرینی خود در سریالی برای محرم امسال به کارگردانی محمد حسین لطیفی خبر داد.

احمد علامه دهر بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در مورد فعالیت های اخیر خود بیان کرد: به تازگی قراداد بازی در سریالی که قرار است به کارگردانی محمد حسین لطیفی ساخته شود را بسته ام، این سریال برای پخش در دهه اول محرم ساخته می شود.

 

وی ادامه داد: این سریال که هنوز نام دقیق آن مشخص نشده است از عید فطر کلید می خورد، من در این سریال در نقش یک تعزیه خوان قدیمی به نام «یحیی» که به علت ضمانت یکی از دوستانش به زندان افتاده است، حضور دارم.

 

علامه دهر تصریح کرد: زهرا سعیدی و لیلا بلوکات از بازیگران دیگری هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند همچنین امین تارخ و حسن پورشیرازی از گزینه های احتمالی برای یکی دیگر از نقش های سریال هستند.

 

این بازیگر در مورد فعالیت های خود در حوزه تئاتر خاطر نشان کرد: حدود پنج ماه برای سه نمایش با نام های «اکسیر» به کارگردانی محمد احمدی، «خدای قبله عالم» به کارگردانی برجی و نمایش دیگری به کارگردانی منیژه داوودی ازحمت کشیدم که قرار بود در جشنواره آیینی سنتی اجرا شود اما هر سه این نمایش ها در مرحله بازبینی رد شدند.

 

وی خاطر نشان کرد: سوال من از مسئولان این است که یک تئاتری که یک سال تمام برای اجرای نمایشش زحمت کشیده است و در آخر کارش رد می شود چگونه باید زندگی کند؟

 

انتهای پیام/ش.ع/.نف

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.