چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۲

عموهای فیتیله ای فروشنده دوره گرد می شوند

عمو پورنگ

سینماپرس - گروه تلویزیون/ عموهای فیتیله ای جمعه، ۱۱ مرداد با نمایش های جالب و دیدنی قاطینگا پاتینگا، کاردستی، روان شناس و فروشنده دوره گرد میهمان خانه مخاطبان خود می شوند.

به گزارش روابط عمومی شبکه دو، محمد مسلمی­، کارگردان و بازیگر برنامه «فیتیله، جمعه تعطیله» گفت: موضوع این هفته برنامه «هفت هنر» خواهد بود، سعی داریم در قالب سرود و نمایش مخاطبان خود را با هنرهای موسیقی، نقاشی، کاردستی، تاتر،  معماری، ادبیات و هنر سینما آشنا کنیم.

 

وی افزود: در هر بخش نمایشی یک هنرمند که یکی از عموها نقش آن را ایفا می کند میهان برنامه می شوند و مجری اطلاعات موجز و کوتاهی درباره این هنر به مخاطبان ارائه خواهد داد؛ در پایان هم تیجه گیری می شود که هنرمند اصلی خود خداوند است که این جهان را به زیباترین شکل ممکن خلق کرده است.  

 

این کارگردان گفت: این هفته آیتم آقای جالب را در برنامه خواهیم داشت، همچنین عموهای فیتیله ای نیز ترانه های شاد و متنوعی برای دوستان خود اجرا می کنند.

 

مسلمی از پخش گزارشی از اجرای عموهای فیتیله ای در جنوبی ترین منطقه تهران خبر داد و افزود: چندی پیش عموها به منطقه دروازه غار تهران رفته و برای روزه اولی ها برنامه اجرا کردند، مختصری از این گزارش از برنامه این هفته روی آنتن می رود.

 

«فیتیله، جمعه تعطیله» کاری از گروه کودک و خردسال شبکه دو است که جمعه از ساعت ۱۴:۲۰ روی آنتن تلویزیون می رود، علیرضا آقایی تهیه کنندگی این برنامه را بر عهده دارد.

 

 

انتهای پیام/ ع.ن/ن.ف

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.