دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۰

رسول نجفیان از دستیار کارگردانی «شاهگوش» می‌گوید

رسول نجفیان در نشست خبری مجموعه «شاه گوش» به کارگردانی داوود میرباقری

سینما پرس-گروه هفت هنر/رسول نجفیان که به عنوان دستیار کارگردان در سریال «شاهگوش» داوود میر باقری را همراهی می کند، بیان کرد: شاهگوش یک سریال طنز باوقار است.

رسول نجفیان بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس در مورد فعالیت های هنری اخیر خود بیان کرد: به تازگی همکاری خود را با داوود میر باقری در سریال «شاهگوش» به عنوان بازیگر و دستیار کارگردان آغاز کرده ام به همین علت فکر می کنم تا شش ماه درگیر این فیلم باشم.

 

وی ادامه داد: نگارش فیلم نامه سریال «شاهگوش» را خود داوود میر باقری بر عهده داشته است و این یک سریال طنز است که قرار است توسط شبکه نمایش خانگی به مخاطبان ارائه شود. «شاهگوش» یک کار با ارزش است و از طنز باوقاری برخوردار است و همه تکنیک ها هنری در آن در سطح عالی رعایت می شود.

 

این بازیگر در پاسخ به این پرسش که حضور محسن تنبابنده در نقش یکی از خواننده های پیش از انقلاب به چه صورت است و در چه فضایی این کاراکتر حضور دارد، بیان کرد: در حال حاضر نمی توانم در خصوص کاراکتر های این سریال به طور کامل صحبت بکنم اما این کاراکتر به طور قطع ابی نیست و خیلی از سایت ها به اشتباه تعریفی غیر از آنچه در سریال وجود دارد در مورد این شخصیت ارائه داده اند.

 

نجفیان در پاسخ به این پرسش که فکر می کنید با توجه به این که این سریال قرار است از شبکه نمایش خانگی پخش شود می تواند مخاطب جذب کند، گفت: به نظر من کار اگر خوب باشد می تواند مخاطب خود را پیدا کند بنابراین با توجه به سابقه داوود میر باقری در کارگردانی و همچنین عوامل خوبی که در این سریال حضور دارند بعید می دانم مشکلی برای این کار به وجود بیاید.

 

این بازیگر در مورد نقش خود در این سریال تصریح کرد: من در نقش پدر جوان اول این سریال که حامد میرباقری آن را ایفا می کند حضور دارم.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.