چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۱

هریسون فورد در «بی‌مصرف‌ها۳» جایگزین بروس ویلیس شد

هریسون فورد و بروس ویلیس

سینما پرس- گروه سینما/ بروس ویلس با وجود ایفای نقش در قسمت‌های اول و دوم «بی‌مصرف‌ها» از بازی در قسمت سوم این آثار اکشن کناره‌گیری کرد، اما هریسون فورد به این پروژه پیوست.

به گزارش سینما پرس، بروس ویلیس؛ بازیگر محبوب و معروف فیلم‌های اکشن که پیش از این در قسمت‌های اول و دوم مجموعه فیلم‌های اکشن «بی‌مصرف‌ها» (The Expendables) ایفای نقش کرده بود از بازی در سومین قسمت این آثار دنباله‌دار کناره گیری کرد.

 

پس از جدایی ویلیس از این آثار، مسئولان سازنده این آثار سینمای از پیوستن هریسون فورد به گروه بازیگران سومین قسمت «بی‌مصرف‌ها» خبر دادند.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، سیلوستر استالونه؛ کارگردان قسمت نخست و بازیگر هر سه قسمت فیلم‌های سینمایی «بی‌مصرف‌ها» در صفحه شخصی‌اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: ویلیس رفت و هریسون فورد آمد. خبر بسیار خوبی که سالها منتظرش بودیم.

 

استودیو فیلمسازی «لاینز گیت» قسمت سوم «بی‌مصرف‌ها» را در تابستان سال ۲۰۱۴ روی پرده سینماهای سراسر جهان می‌برد و آرنولد شوارتزنگر، سیلوستر استالونه، میلا جوویچ، مل گیبسون، جکی چان، جت لی، دولف لاندگرن، استیون سیگال و نیکلاس کیج از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

 

قسمت نخست «بی‌مصرف‌ها» به کارگردانی سیلوستر استالونه با اکران در سال ۲۰۱۰ فروشی برابر با ۲۷۴ میلیون دلار را در سراسر جهان برای خود رقم زد و دومین قسمت این آثار که کارگردانی آن را سایمون وست برعهده داشت نیز با اکران در سال ۲۰۱۲ توانست فروشی برابر با ۳۰۰ میلیون دلار را در سطح جهانی کسب کند.

 

پاتریک هیوز کارگردان قسمت سوم «بی‌مصرف‌ها» است و دیو کالاهام به همراه سیلوستر استالونه نیز به طور مشترک فیلمنامه این فیلم سینمایی را می‌نویسند.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.