سه‌شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۴

«من نفرت‌انگیز ۲» پرفروش‌ترین فیلم سینماهای انگلستان در سال ۲۰۱۳ شد

من نفرت انگیز 2

سینما پرس- گروه سینما/ قسمت دوم انیمیشن سینمایی «من نفرت‌انگیز» با فروشی برابر با ۶۶/۷۸ میلیون دلار به پرفروش‌ترین فیلم گیشه سینماهای انگلستان در سال ۲۰۱۳ تبدیل شده است.

به گزارش سینما پرس، محصول مشترک «یونیورسال پیکچرز» و «الیوینیشن انترتینمنت» به نام «من نفرت‌انگیز ۲» (Despicable Me) با فروشی برابر با ۶۶/۷۸ میلیون دلار (۴۲/۶۷ میلیون پوند) در سینماهای انگلستان به پرفروش‌ترین فیلم اکران شده در سینماهای این کشور اروپایی در سال ۲۰۱۳ تبدیل شده است.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، کن داریو و سینکو پل فیلمنامه قسمت دوم «من نفرت‌انگیز» را نوشته‌اند و استیو کارل، کریستن ویگ و کن جئونگ نیز از جمله بازیگران برجسته‌ای هستند که به جای شخصیت‌های این پروژه حرف زده‌اند. همچنین در قسمت دوم انیمیشن سینمایی «من نفرت‌انگیز»، گرو توسط یک تیم ضد شرور به استخدام در می‌آید تا بتواند به آن‌ها کمک کند تا با یک گروه جدید جنایتکار بتوانند مصالحه و معامله کنند.

 

پیر کافین و کریس رنوارد نیز به طور مشترک کارگردانی قسمت دوم انیمیشن سینمایی «من نفرت‌انگیز» را برعهده دارند.

 

قسمت دوم انیمیشن سینمایی «من نفرت‌انگیز» که از تاریخ سوم جولای (۱۲ تیر تابستان) سال جاری روی پرده سینماهای سراسر جهان رفته است، توانسته تا به امروز فروشی برابر با ۷۸۱ میلیون دلار را برای خود رقم بزند.

 

قسمت نخست این انیمیشن نیز پیش از این با اکران در سال ۲۰۱۰ میلادی موفق شده بود فروشی برابر با ۵۴۴ میلیون دلار را در سراسر جهان کسب کند.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.