سه‌شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۴

ستاره‌های زن سینمای ایران سوژه آبستره‌های چرم‌چی شدند

ستاره های زن

سینما پرس- گروه هفت هنر/ ماهیار چرم‌چی از برگزاری نمایشگاهی با نام «ایران بانو» و به نمایش گذاشتن پرتره هایی از بانوان تأثیر گذار در عرصه فرهنگ و هنر خبر داد.

ماهیار چرم‌چی، نقاش در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس در خصوص نمایشگاه «ایران بانو» اظهار داشت: این نمایشگاه ادامه نمایشگاه «ستاره های من» است که سال گذشته برگزار شد، در نمایشگاه «ستاره های من» پرتره هایی از ۱۴ مرد تأثیر گذار در عرصه فرهنگ و هنر همچون محمود دولت آبادی، رضا کیانیان، حمید فرخ نژاد و... به نمایش گذاشته شد و تصمیم دارم که در نمایشگاه «ایران بانو» ۱۷ پرتره از بانوان تأثیر گذار عرصه فرهنگ و هنر را  در معرض دید علاقمندان قرار بدهم.

 

وی ادامه داد: سیمین بهبهانی، فرح اصولی، پوران درخشنده، رؤیا تیموریان، فاطمه معتمد آریا، نیکی کریمی، حمیرا ریاضی، لیلا برخورداری، لاله اسکندری و لعیا زنگنه از جمله هنرمندانی هستند که پرتره ای از آن ها در این نمایشگاه قرار داده خواهد شد،  تکنیک به کار رفته در این عکس ها تکنیکی ترکیبی و در حقیقت پرتره با نگاه آبسترکتیو است.

 

چرمچی در مورد معیار خود برای انتخاب این هنرمندان تصریح کرد: در هردو این نمایشگاه ها و پرتره هایی که در آنها به معرض نمایش گذاشته شده و می شود من پرتره هایی از هنرمندانی را اتخاب کرده ام که بر روی خود من تآثیر زیادی گذاشته اند. این نمایشگاه آبان ماه سال جاری در برج میلاد برگزار خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد: تصمیم دارم نمایشگاه دیگری را با عنوان «مردها و اسب ها» را سال آینده برگزار کنم، «مردها و اسب ها» پروژه ای است که مبنی بر یک نگاه جدید بر آناتومی انسان است.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.