سه‌شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۷

شهردار ریو دو ژانیرو برای وودی آلن مقابل همه سینماگران برزیل می‌ایستد

وودی آلن

سینما پرس- گروه سینما/ شهردار ریو دو ژانیرو اظهار کرده است که اگر وودی آلن تصمیم بگیرد در این شهر فیلم بسازد، تمام هزینه‌های ساخت آن پروژه را می‌پردازند.

به گزارش سینما پرس، ادواردو پائس؛ شهردار ریو دو ژانیرو به روزنامه برزیلی «او گلوبو» (O Globo) گفته است که اگر وودی آلن تصمیم بگیرد در این شهر فیلم بسازد، صد در صد هزینه‌های ساخت این پروژه را می‌پردازد.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، پائس در اینباره به روزنامه «او گلوبو» گفت: من واقعا می‌خواهم که وودی آلن به این شهر بیاید. من همه کار کرده‌ام، با خواهرش صحبت کرده‌ام، توسط همسایه‌اش در نیویورک برای او بلیط هواپیما فرستاده‌ام و برای اینکه او در این شهر فیلم بسازد تمام هزینه‌های آن پروژه را می‌پردازم.

 

شهردار ریو دو ژانیرو در ادامه صحبت‌هایش گفت: من می‌دانم که اگر هزینه‌های ساخت فیلم وودی آلن در این شهر را بپردازم مورد حمله هنرمندان، تهیه‌کنندگان و فیلمسازان برزیلی قرار می‌گیرم، اما، با این حال حاضرم صد در صد هزینه ساخت فیلم آلن در این شهر را بپردازم.

 

مرکز تولید فیلم ریو دو ژانیرو به نام «ریوفیلم» نیز پیش از این اعلام کرده بود که برای سال‌هاست که به دنبال جذب وودی آلن برای ساخت فیلم در این شهر است.

 

در سال ۲۰۱۰ مسئولان «ریوفیلم» اعلام کردند که با تهیه‌کنندگان وودی آلن برای ساخت یک فیلم سینمایی در سال ۲۰۱۱ مذاکرات موفقیت‌آمیزی را انجام داده‌اند، اما این موضوع بعدها توسط مدیر برنامه‌های آلن در لندن تکذیب شد و این پروژه هیچ‌گاه ساخته نشد.

 

وودی آلن در سال‌های اخیر از شهرش نیویورک بیرون آمده و فیلم‌های خود را در کشورهای مختلف اروپایی ساخته است، به طوری که او فیلم‌های سینمایی «امتیاز پیروزی» (Match Point) و «اسکوپ» (Scoop) را به ترتیب در سال‌های ۲۰۰۵ و ۲۰۰۶ در انگلستان، «ویکی کریستینا بارسلونا» (Vicky Cristina Barcelona) را در سال ۲۰۰۸ در اسپانیا، «نیمه شب در پاریس» (Midnight in Paris) را در سال ۲۰۱۰ در فرانسه و «به رم با عشق» (To Rome with Love) را در سال ۲۰۱۲ در ایتالیا ساخته است.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.