جمعه ۱ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۳

بن افلک «بتمن» می‌شود

بن افلک*

سینما پرس- گروه سینما/ بن افلک در قسمت دوم فیلم سینمایی «مردی از فولاد» که در سال ۲۰۱۵ توسط استودیو فیلمسازی «برادران وارنر» اکران می‌شود در نقش «بتمن» ایفای نقش خواهد کرد.

به گزارش سینما پرس، مسئولان استودیو فیلمسازی «برادران وارنر» به صورت رسمی از انتخاب بن افلک برای بازی در نقش «بتمن» در ادامه فیلم سینمایی «مردی از فولاد» (Man of Steel) خبر دادند.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، این فیلم سینمایی در تاریخ ۱۷ جولای سال ۲۰۱۵ میلادی روی پرده سینماهای آمریکای شمالی و سایر کشورهای جهان می‌رود.

 

هنری کاویل که چندی پیش در فیلم سینمایی «مردی از فولاد» در نقش «سوپرمن» بازی کرده بود نیز در ادامه این فیلم سینمایی نقش خود به عنوان این قهرمان را تکرار می‌کند و زک اسنایدر؛ کارگردان فیلم سینمایی «مردی از فولاد» نیز کارگردانی قسمت دوم این اثر را برعهده دارد.

 

خبر بازی افلک در نقش «بتمن» در حالی منتشر شده است که پیش از این در سال ۲۰۰۳ این بازیگر سینما با بازی در نقش ابر قهرمانی به نام «دیردویل» (Daredevil) اصلا نتوانسته بود خوش بدرخشد. به طوری که با وجود بودجه ۸۰ میلیون دلاری این فیلم سینمایی، این اثر تنها به فروشی برابر با ۱۸۰ میلیون دلار در سراسر جهان دست یافت.

 

قسمت نخست فیلم سینمایی «مردی از فولاد» با اکران در سال ۲۰۱۳ میلادی توانست فروشی برابر با ۶۵۰ میلیون دلار را برای خود در سراسر جهان رقم بزند. مسئولان «برادران وارنر» پیش بینی کرده‌اند که با حضور بن افلک در نقش «بتمن» در مقابل «سوپرمن» (هنری کاویل) در قسمت دوم این فیلم سینمایی، فروش آن تا حد چشمگیری بالا می‌رود.

 

گرگ سیلورمن؛ رییس بخش توسعه خلاقیت و تولیدات بین‌المللی «برادران وارنر» درباره حضور بن افلک به عنوان «بتمن» در قسمت دوم فیلم سینمایی «مردی از فولاد» گفت: ما می‌دانیم که به یک بازیگر فوق‌العاده برای برعهده گرفتن نقش یکی از ابرقهرمانان محبوب «دی سی کامیکس» نیاز داشتیم. و البته از این بابت هم مطمئن هستیم که بن افلک همان شخص است. بازی‌های چشمگیری که او در کارنامه خود دارد اثبات باستعداد بودن اوست. ما می‌دانیم که او و زک ابعاد جدیدی را به دو شخصیت «بتمن» و «سوپرمن» می‌بخشند.

 

زک اسنایدر؛ کارگردان قسمت دوم «مردی از فولاد» نیز درباره بن افلک در این فیلم سینمایی گفت: حضور بن در نقش «بتمن» یک موازنه شگفت‌انگیزی را بین دو ابر قهرمان «بتمن» و «سوپرمن» به وجود می‌آورد. بن با استعدادی که دارد می‌تواند به عنوان ابر قهرمانی که عاقل‌تر و کمی بیشتر از «سوپرمن» سن دارد به خوبی بازی کند. از اینکه مردم بار دیگر با بروس وین ثروتمند ملاقات می‌کنند بسیار خوشحال هستم و برای همکاری با این دو لحظه شماری می‌کنم.

 

مسئولان «برادران وارنر» هنوز عنوان قسمت دوم «مردی از فولاد» را اعلام نکرده‌اند. دیوید اس. گویر براساس داستانی که به طور مشترک با اسنایدر خلق کرده‌اند فیلمنامه قسمت دوم این فیلم سینمایی را می‌نویسد و چارلز راون و دبورا اسنایدر نیز تهیه‌کنندگان این پروژه هستند.

 

مراحل پیش تولید و فیلمبرداری این فیلم سینمایی نیز از سال ۲۰۱۴ آغاز می‌شود.

 

بن افلک و «برادران وارنر» در چند سال اخیر با یکدیگر همکاری زیادی داشته‌اند، به طوری که افلک پروژه پیشین خود به نام «آرگو» (Argo) را با تهیه‌کنندگی «برادران وارنر» ساخته بود و جدیدترین فیلم خود به نام «زنده توسط شب» (Live by Night) را نیز با کمک «برادران وارنر» می‌سازد.

 

انتهای پیام/ ع م - ب.ب 

   

   

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.