دوشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۸

انتظارات سینما گران از رئیس جدید سازمان سینمایی/۲

رامبد جوان: آزادی عمل، خواسته من از رئیس جدید سازمان سینمایی است

رامبد جوان کارگردان در نشست فیلم ورود آقایان ممنوع در فرهنگسرای ارسباران

سینما پرس – گروه سینما/ رامبد جوان در مورد انتظارات خود از ریاست سازمان سینمایی که پس از جواد شمقدری منصوب شد گفت: انتظار من از ایشان به عنوان رئیس جدید سازمان سینمایی این است که به سینما گران آزادی عمل بدهد تا آنها بتوانند در محیطی امن و بی دغدغه به کار خود بپردازند.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، بالاخره گمانه زنی های رسانه ها برای ریاست سازمان سینمایی به واقعیت پیوست و امروز چهارم مرداد علی جنتی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حجت الله ایوبی را به عنوان گزینه قطعی ریاست سازمان سینمایی معرفی کرد. این درحالی است که با توجه به پیشینه ایوبی در فعالیت های فرهنگی هنری، سینماگران از سیاست گذاری وی در سازمان سینمایی بی اطلاع هستند و بسیاری از سینماگران نیز حتی شیوه کاری وی را نمی شناسند. در میان نظرات و انتظارات مختلفی از سوی سینماگران برای ریل گذاری این رئیس جدید مطرح است برخی نیز کنار گود نشسته تا بعد از ریل گذاری جدید مسیر خود را تغییر داده و همراه ریاست جدید شوند. از طرفی برخی از سینما گران سعی دارند خواسته هایی را که دارند بیشتر مطرح کنند تا ریاست سازمان سینمایی توجه چند برابری به آن خواسته ها داشته باشد که این خواسته ها بین بسیاری از اهالی سینما به نقطه اشتراک می رسد و یا در برابر یکدیگر قرار می گیرد.

 

رامبد جوان، بازیگر و کارگردان سینمای ایران که کارگردانی فیلم های مطرحی چون «ورود آقایان ممنوع» و «پسر آدم، دختر حوا» را در کارنامه کاری خود دارد، در رابطه با رئیس جدید سازمان سینمایی در گفت و گو با سینماپرس عنوان کرد: من شناختی جدی در مورد حجت الله ایوبی ندارم بنابراین نمی توان در مورد ایشان نظری بدهم اما امیدوارم که ایشان در سمت جدید همچون مدیری لایق عمل کرده و موجبات رشد و توسعه سینما را فراهم کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: انتظار من از ایشان به عنوان رئیس جدید سازمان سینمایی این است که به سینما گران آزادی عمل بدهد تا آنها بتوانند در محیطی امن و بی دغدغه به کار خود بپردازند.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.