چهارشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۱

دلیل اشکی که اوباما برای «پیشخدمت» ریخت چه بود

پیشخدمت

سینما پرس- گروه سینما/ باراک اوباما؛ رییس جمهوری آمریکا در جدیدترین مصاحبه رادیویی خود اظهار کرد که در هنگام تماشای فیلم «پیشخدمت» گریه کرده است.

به گزارش سینما پرس، باراک اوباما؛ رییس جمهوری ایالات متحده آمریکا در مصاحبه رادیویی خود در روز گذشته ضمن تمجید از بازی فارست ویتاکر و اپرا وینفری گفت که به هنگام تماشای فیلم سینمایی «پیشخدمت» (The Butler) گریه کرده است.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، اوباما درباره این فیلم سینمایی گفت: من تنها برای پیشخدمت‌هایی که در کاخ سفید کار می‌کردند گریه نمی‌کردم، بلکه برای تمامی افراد با استعداد و ماهری که روزی در این کشور زندگی کرده‌اند گریه می‌کردم. افرادی که به دلیل قانون تبعیض نژادی در آمریکا حق آنها زایل شده است.

 

وی در ادامه صحبت‌های خود گفت: آن‌ها افراد با عزتی بودند که با امید اینکه روزی زندگی آن‌ها بهبود یابد، هر روز با سرسختی به کار و فعالیت می‌پرداختند.

 

اوباما درباره بازی‌ بازیگران این فیلم نیز گفت: بازی فارست ویتاکر شگفت‌انگیز بود و اپرا هم نشان داد که می‌تواند به بهترین شکل ممکن از عهده بازیگری بر بیاید، او بازیگر فوق‌العاده‌ای است و از اینکه این دو در این فیلم حضور دارند بسیار خوشحالم.

 

اوباما در کنار فیلم از رابطه‌اش با خدمتکاران سیاه‌پوستی که در حال حاضر مشغول کار در کاخ سفید هستند نیز گفت: زمانی که من به همراه همسر و فرزندانم وارد کاخ سفید می‌شویم، خدمتکاران با مهربانی و گرمی با ما رفتار می‌کنند که البته گمان می‌کنم این موضوع بدین دلیل است که وقتی آن‌ها فرزندان من را می‌بینند نوه‌ها و فرزندان خود را به یاد می‌آورند. حضور ما در کاخ سفید برای آن‌ها نوعی قدرت محسوب می‌شود. ما آن‌ها را دوست داریم و آن‌ها هم به طور شگفت آوری از ما مراقبت می‌کنند.

 

فیلم سینمایی «پیشخدمت» محصول شرکت «وین‌اشتاین» است و فارست ویتکیر و اپرا وینفری از جمله بازیگران برجسته این اثر هستند. «پیشخدمت» داستان شخصی به نام «اوگن آلن» را به تصویر می‌کشد که در طول دوران ریاست هشت رییس جمهوری آمریکا ( بین سال‌های ۱۹۵۲ تا ۱۹۸۶ میلادی) در کاخ سفید به عنوان پیشخدمت کار کرده است. اما جنبش‌های حقوق مدنی، ویتنام و دیگر رویدادهای مهم بر روی زندگی او، خانواده‌اش و جامعه آمریکا تاثیر می‌گذارد.

 

فیلم سینمایی «پیشخدمت» از ۱۲ روز پیش روی پرده سینماها رفته است و توانسته تا به امروز فروشی برابر با ۵۲ میلیون دلار را برای خود رقم بزند.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.