دوشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۴

الهام جعفر نژاد عنوان کرد:

«ستاره حیات» من بعد از مادرانه طلوع کرد

الهام جعفر نژاد

سینماپرس-گروه تلویزیون / الهام جعفرنژاد در دو عرصه بازیگری و دوبله فعالیت داشته است. او در دو مجموعه «مادرانه» و «ستاره حیات» به ایفای نقش پرداخته بود که اتفاقا این دو سریال بلافاصله و در فرصت زمان کوتاهی از یکدیگر پخش شد.

الهام جعفر نژاد که به تازگی سریال ستاره حیات با بازی او از شبکه سه سیما پخش شد، درباره تجربه حضور در این مجموعه تلویزیونی که سوژه ای جدید داشت به خبرنگار تلویزیون سینما پرس گفت:سریال ستاره حیات محصول سال پیش است و نمایش آن بعد از مادرانه این فرصت را برای من فراهم آورد که دوباره میهمان مخاطبان شبکه سه باشم تا‌ آنها دو بازی متفاوت در دو نقش متفاوت از من ببینند.

 

او درباره سوژه این سریال چنین گفت: به عقیده من «ستاره حیات» سوژه جذاب و آموزنده ای داشت که به زندگی شخصی و کاری یک گروه امداد پرداخته بود.لیلا شمس که من ایفایش می کردم یک وکیل و همسر یکی از تکنسین های اورژانس بود.

 

دوبلور سریال های فرار از زندان،پرستاران،جواهری در قصر و... از حضور چند ساله اش در این حیطه گفت و اضافه کرد: قبل از ورود به دوبله سالها مشغول بازیگری بودم و حدوده یازده سال پیش صداپیشگی را دنبال کردم و بعد از امتحانات متعدد در واحد دوبلاژ صدا و سیما و گذراندن هفتصد خان رستم ،مشغول به گذراندن دوره های آکادمیک زیر نظر اساتید مجرب این حرفه شدم. به دلیل پشتکار،تلاش وصبوری ام و همینطور به خاطر تجربه هایی که در بازیگری داشتم خداراشکر توانستم در این حرفه ماندگاروموفق شوم وبتوانم در فیلم ها و سریال های فاخری در کنار دوبلورهای پیشکسوت گویندگی کنم و در کنار آنها تجربه کسب کنم.

 

وی افزود: در این سالها در سه عرصه بازیگری در سینما تئاتر و تلویزیون به طور مساوی کار کرده ام حقیقتا دنیای هر کدام با هم فرق دارد و نوع لذت از کار و تخلیه انرژی دراین سه عرصه با هم متفاوت است. همه آنها به هر حال بازیگری و بزرگترین علاقه من در زندگی اند،اما جهان تئاتر به دلیل زنده بودنش هیجان انگیزتر است، باید اعتراف کنم تا به حال هیچ گاه از هیجانم در طول شب های اجراهایم کم نشده و هنوز لذت روز اول در من هست.روی صحنه هنگام بازی وقتی با تماشاچی هم نفس می شوی و وقتی احساساتت با روح آنها گره می خورد ونتیجه بازیت را در آیینه چشمهایشان می بینی حس غریب و البته خوبی سراغت می آید.درتئاتر بارها افتخار کسب جوایز بازیگری داشته ام اما نمی شود قاطع گفت که به دلیل کسب مقام یا جوایز در آن عرصه موفق تر بوده ام چراکه معتقدم موفقیت زمانی است که کل یک اثر خوب دیده شود.

 

 جعفر نژاد درباره نقش خود در سریال مادرانه اضافه کرد: نقش آذر ثانی در این سریال نمونه و الگوی یک بانوی کامل و ایرانی بود،زنی متین،مهربان،سازگار،صبور،که عاشق همسر و کانون خانواده اش بود،یک خانم اصیل که همیشه کلام و لحنش از احترام نسبت به همسرش پر بود و همین باعث روابط شیرین زناشویی او و همسرش شده بود که بار آموزشی ومعنوی ای داشت ،الان هم وقتی کنار مردم کوچه و خیابان قرار می گیرم تاثیر گذاری این رابطه پر از احترام را در بین حرف ها ونظراتشان می شنوم کم نیستند تعداد آدمهایی که می گویند : ما عاشق نوع حرف زدن وروابط شما با همسرتان در سریال مادرانه بودیم ، و حالا هم که تکه کلام همه به جز بگو خب اردلان،شده : آقااا محمد جواد جان!

 

بازیگر نقش آذر(همسر محمد جواد) در سریال مادرانه ادامه داد: ازحضور و بازی در سریال شریف مادرانه که با تمام سختی های زیادش نتیجه ی بی نهایت خوبی داشت خوشحالم،سریال مادرانه به دلیل قصه گیرا وزیبایش و هنرنمایی هنرمندانش خداراشکر با استقبال بی نظیر و کم سابقه ای مواجه شد و این مساله باعث رضایت و رفع خستگی گروه شد.

 

انتهای پیام/م/ن.ف