دوشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۱

آریا عظیمی نژاد عنوان کرد:

موسیقی فیلم سینمایی «خواب زده ها» از بار عاشقانه برخوردار است

آریا عظیمی نژاد*

سینما پرس – گروه هفت هنر/ آریا عظیمی نژاد در رابطه با موسیقی فیلم سینمایی «خواب زده ها» عنوان کرد: موسیقی فیلم سینمایی خواب زده ها با وجود کمدی بودن فلیم بار عاشقانه و احساسی دارد.

آریا عظیمی نژاد، آهنگساز در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس ضمن بیان اینکه به تازگی ساخت موسیقی فیلم سینمایی «خواب زده ها» را به کارگردانی فریدون جیرانی آغاز کرده است در این رابطه عنوان کرد: فیلم سینمایی «خواب زده ها» با توجه به اینکه یک کمدی عاشقانه است فضای متفاوتی را نسبت به کارهایی که تا به حال انجام داده ام برایم به وجود آورده که برایم بسیار جذاب نیز هست.

 

وی در رابطه با ویژگی های در نظر گرفته شده برای موسیقی فیلم سینمایی «خواب زده ها» ادامه داد: بار حسی موسیقی این فیلم وارد فضای طنز نخواهد شد و در حقیقت بار عاطفی و عاشقانه بر موسیقی این فیلم سینمایی با وجود کمدی بودن آن حاکم خواهد بود، با توجه به اینکه کار ساخت موسیقی را تازه آغاز کرده ام پیش بینی می کنم که تا یک ماه آینده ساخت آن به پایان برسد.

 

عظیمی نژاد در مورد تعداد قطعات موسیقی فیلم سینمایی «خواب زده ها» گفت: فعلا چیزی در این رابطه مشخص نیست اما می توانم بگویم «خواب زده ها» فیلمی است که با توجه به سکانس های متنوع در آن نیاز به حجم بالایی از موسیقی دارد.

 

آهنگساز فیلم سینمایی «طلا و مس» در رابطه با نوع همکاری و همفکری خود با فریدون جیرانی اظهار داشت: نگاه هردو ما به موسیقی و جنسی که برای این کار در نظر داشتیم یکسان بود، خوشبختانه ما نقاط مشترک فکری زیادی با یکدیگر داریم و در تفاهم کامل در حال به سرانجام رساندن کار هستیم.

 

شایان ذکر است فیلم سینمایی «خواب زده ها» یک کمدی عاشقانه است که روایت گر داستان دختری با نام نازگل مشرقی دختر مجرد جنوب شهری است که به دلیل مشکلات اقتصادی زندگی اش در حال فروپاشی است.

 

در این فیلم سینمایی که به کارگردانی فریدون جیرانی و تهیه کنندگی رحمان سیفی آزاد تولید شده است بازیگرانی چون فرهاد اصلانی، ساره بیات، صابر ابر، شقایق فراهانی، ملیکا شریفی نیا، رویا میرعلمی، حسن تسعیری و اکبر عبدی حضور دارند. 

 

انتهای پیام/ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.