دوشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۲

سلطانی در گفت وگو با سینماپرس:

«طبقه حساس» در جشنواره فجر رونمایی می‌شود

طبقه حساس

سینماپرس-گروه سینما/ فیلمبرداری فیلم سینمایی «طبقه حساس» تازه ترین ساخته کمال تبریزی با موضوع کمدی به تهیه کنندگی جواد نوروز بیگی همچنان ادامه دارد.

محمد سلطانی دستیار تهیه در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس درباره روند تولید فیلم گفت: فیلمبرداری همچنان ادامه دارد و با تلاش گروه طبق برنامه ریزی انجام شده فیلمبرداری درحال انجام است. تاکنون فیلمبرداری یکی از لوکیشن های اصلی فیلم در ولنجک به پایان رسیده است و گروه فیلمبرداری در خیابان شریعتی را نیز به پایان رساندند.

 

وی درباره حضور رئیس شورای شهر تهران سر صحنه فیلمبرداری افزود: احمد مسجد جامعی علاوه بر رئیس شورای شهر یکی از اهالی فرهنگ و هنر هستند و با این مقوله آشنایی دارند. ایشان هفته گذشته سرصحنه فیلمبرداری آمده و  به حمایت از تولید فیلم­‌های طنز فاخر با هدف ترویج نشاط  در جامعه اشاره داشته و به این مطلب که  شادی و خنده حق کودکان، و نوجوانان و جوانان ما است تاکید داشتند.

 

طبقه حساس

سلطانی درباره انجام مراحل فیلمبرداری توضیح داد: احتمالا تا اوایل مهرماه فیلمبرداری فیلم ادامه خواهد داشت و با انجام مراحل فنی فیلم در جشنواره فیلم فجر به نمایش درخواهد آمد.

 

وی درباره اضافه شدن بازیگران به گروه فیلمبرداری خاطر نشان کرد: ظرف روزهای آتی تعدادی از بازیگران مطرح سینما با نظر کارگردان و تهیه کننده به گروه بازیگران اضافه خواهند شد.

 

«طبقه حساس» بر اساس طرحی از سیروس همتی فیلمنامه‌اش توسط پیمان قاسم خانی نوشته شده و داستان مردی را روایت می‌کند که بعد از مرگ همسرش او را در یک قبر دو طبقه دفن می‌کنند اما پس از مدتی که سر مزار همسرش می‌رود متوجه می‌شود به اشتباه مردی غریبه در آن مکان (قبر دیگر) دفن شده است.

 

طبقه حساس

در این فیلم  رضا عطاران، پانته‌آ بهرام،‌ بهاره رهنما، پیمان قاسم‌خانی، هوتن شکیبا، بهرام ابراهیمی، سوگل قلاتیان، محمد بحرانی، بهادر مالکی، کاظم سیاحی، عرفان ناصری، لیلی فرهاد‌پور، نادر فلاح، شبیر پرستار، با حضور افتخاری آزاده صمدی به ایفای نقش می پردازند.

 

تعدادی از عواملی که در ساخت فیلم همکاری دارند، عبارتند از:

 

کارگردان: کمال تبریزی/ نویسنده فیلمنامه: پیمان قاسم خانی (براساس طرحی از سیروس همتی) /مدیر فیلمبرداری: علی تبریزی/ صدابردار: مهران ملکوتی/طراحی گریم: سودابه خسروی / طراح صحنه و لباس: سارا سمیعی/برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: مریم هژیروند/ انتخاب بازیگران و بازیگردان: حبیب رضایی/ مجری طرح: فرشته مهدی‌زاده/ دستیار تهیه: محمد سلطانی/ مدیر تولید: نادر مهدی‌پور/ دستیار تولید: سارا اسماعیل‌پور /مدیر تدارکات: کاظم نامنی/ مدیر صحنه: حامد محمدیانعکاس: زهرا مصفای تبریزی/ جلوه‌های رایانه‌ای: بهنام خاکسار.

 

تهیه کنندگی و سرمایه گذاری «طبقه حساس» را جواد نوروزبیگی با مشارکت شرکت پوپامهر برعهده دارد.

 

انتهای پیام/ق/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.