سه‌شنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۸

همایون ارشادی:

ترجیح می‌دهم در سالن تئاتر باشم

همایون ارشادی

سینماپرس-گروه سینما/همایون ارشادی در مورد بازی در نمایش «دو مرد در یک اتاق» و دلیل دوری از سینما گفت: ترجیح می دهم که در سالن تاتر باشم.

 به گزارش خبرنگار سینما پرس این روز ها  نمایش دو مرد در یک اتاق به کارگردانی مسعود رایگان  با بازِی همایون ارشادی بازیگر بین المللی سینمای ایران و فرخ نعمتی در تماشاخانه باروک روی صحنه است.

 

«دو مرد در یک اتاق» نوشته «بنگت آلفورش» و «یوهان برگوم» نمایش نامه نویسان سوئدی- فنلاندی است که به سفارش سازمان ملل برای مبارزه با بیماری ایدز نگاشته شده است. مسعود رایگان پیش از این نیز از درام نویسان حوزه اسکاندیناوی آثاری را ترجمه و به صحنه برده بود.

 

نمایش دو مرد در یک اتاق

 

همایون ارشادی در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس گفت: در حال حاضر پیشنهاد سینمایی ندارم و ترجیح می دهم که در سالن تاتر باشم.

 

همچنین او درباره مدیریت جدید سینمایی کشور اضافه کرد: اگر تیم متخصص و کارآمدی باشند نیازی نیست که ما از انتظارات خود بگوئیم و خودشان می دانند که چگونه رفتار کنند تا انشاالله سینما از وضعیت رکود بیرون بیایید.

بازی در نقش های باد بادک باز (۲۰۰۷) ساخته مارک فورستر، آسپاسیوس در فیلم آگورا (۲۰۰۹) به کارگردانی آلخاندرو آمنابار،سی دقیقه پس از نیمه شب ۲۰۱۲ از کاترین بیگلو از تجربه های بین المللی ارشادی در بازیگری به شمار می روند.

 

گفتنی است نمایش « دو مرد در یک اتاق» که در روزهای گذشته توسط " داود رشیدی" هنرمند پیشکسوت تئاتر افتتاح شد تا تاریخ ۳۱ شهریور هر روز ساعت هشت و نیم عصر در تماشاخانه باورک به روی صحنه می رود. این نمایش بر خلاف عرف معمول در نمایش های صحنه ای شنبه ها نیز اجرا می شود و علاقه مندان می توانند به تماشای آن بنشینند .

 

انتهای پیام/ن.ف

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.