جمعه ۲۲ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۹

رُز رضوی بازیگرسریال نوشدارو:

نقش طنز دوست دارم اما پیشنهاد نمی شود

رز رضوی

سینما پرس-گروه تلویزیون/ رُز رضوی بازیگر جوانی که این روزها با دو سریال کلاه پهلوی و نوشدارو میهمان مخاطبان سیما است، می گوید علاقه اصلی اش ایفای نقش های طنز است اما تاکنون چنین نقشی به او پیشنهاد نشده است.

به گزارش خبرنگار تلویزیون سینماپرس، رُز رضوی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون است که تجربه ایفای نقش در سریال های مختلفی همچون: مختارنامه ،کلاه پهلوی، تبریز در مه،ملکوت و فیلم سینمایی اخراجی ها 3 ،یوسف هور،بیداری رویاها،دعوت و  ملودی را داشته است.او این روزها در سریال نوشدارو که از شبکه یک پخش می شود،  نقش یک دختر نابغه  را ایفاء کرده است.

او با اشاره به طولانی شدن ساخت سریال ها از جمله نوشدارو و مشکلاتی که برای بازیگران دراین زمینه پیش می آید تاکید کرد: طولانی شدن روند ساخت  باعث می شود برنامه ریزی های بازیگر به هم بخورد و نتواند در کارهای پیشنهادی که قرار بوده بازی کند حضور داشته باشد درمورد من هم این اتفاق افتاد و به خاطر طولانی شدن ساخت نوشدارو  چند پیشنهاد کاری را که اتفاقا حضور در آنها را بسیار دوست داشتم از دست دادم.

 

سریال نوشدارو

وی درباره  سریال نوشدارو و روند ساخت آن افزود:  نوشدارو کار پر لوکیشنی بود و با طولانی شدن پروسه ساخت و  با توجه به شرایط مالی که گریبانگیر خیلی از ارگانها از جمله صداوسیما و تهیه کننده ها شده، واقعاً هم دلی ای که بین بچه های گروه بود کار را بخوبی پیش می برد.

 

بازیگر نقش سمیه که در این سریال بخوبی انگلیسی صحبت می کند،درباره اینکه به چه لهجه هایی تسلط دارد  و آیا  این تسلط در کار هنریش هم به او کمک می کند گفت: رشته دانشگاهی من زبان اسپانیایی است و البته انگلیسی هم جزو درسهایم بود، همینطور مقداری هم به زبان ایتالیایی آشنایی دارم و در حال حاضر هم زبان آلمانی می خوانم. در کل  به زبان علاقه دارم چون فکر می کنم دانستن هر زبانی به غیر از زبان مادری ارتباط انسان را گسترده تر می کند و تجربیات و نگاه بازتری نسبت به زندگی در انسان بوجود می آورد.

 

نوشدارو

او درباره تجربه همبازی شدن با هدایت هاشمی  گفت:هدایت هاشمی بازیگر  پیشکسوتی است که تلویزیون و تئاتر را خوب می شناسد و البته  بازیگری در کنار  کسانی که تجربه خوبی در تئاتر دارند یک تجربه خوب است . هدایت هاشمی همیشه سرصحنه بودند و ما را راهنمایی  و ایده های خوبی به ما می دادند.

 

بازیگر سریال ملکوت درباره بازخورد جدیدترین کار تلویزیونی اش بین مخاطبان اضافه کرد: نوشدارو مخاطبان خاص خودش را دارد، شاید خیلی از افرادی که به دفاع مقدس وفعالیت جهادگران در زمینه علمی - تخصصی علاقه مندهستند هم این سریال را  دوست داشته باشند.

 

بازیگر فیلم سینمایی اخراجی ها  درباره نقش هایی که دوست دارد بازی کند گفت: بیشتر به دیدن کارهای کمدی علاقه دارم و اگر بخواهم یک فیلم جدی نگاه کنم باید خیلی خاص باشد تا  بپسندم. همینطور برای بازی در یک نقش هم ترجیج می دهم در کارهای کمدی و شاد بازی کنم،  البته  تاحالا برای این نوع کارها پیشنهادی نداشتم.

 

رضوی در ادامه ضمن اشاره به جذابیت هایی که این سریال داشته گفت:  تغییر و  تحولات زیادی که در این سریال پیش می آید و مبهم بودن سرنوشت بازیگران آن از جذابیت های داستان نوشدارو است.

 

رضوی ضمن اشاره به تحقیق درباره نقش سمیه که دختری نابغه است ادامه داد:  نمونه های بیرونی چند دختر محقق و نابغه را دیده بودم و با آنها برخورد داشتم.این افراد خیلی جدی هستند و دغدغه شان درس خواندن است. در طول این سریال هم من گاهی ناخواسته به سمت روحیه خودم که شوخی و طنز بود می رفتم اما به توصیه کارگردان به نقش سمیه که یک دختر جدی و درونگرا بود برمی گشتم.

او در پایان درباره انتخاب نقش هایش گفت: معتقدم بهترین کسی که می تواند در انتخاب نقش به بازیگر کمک کند اول کارگردان و بعد هم خود بازیگر است. یک بازیگر باید بداند برای نقشی که پیشنهاد شده چقدر می تواند انرژی بگذارد و چقدر می تواند شخصیت مورد نظر فیلم را به خوبی به  تصویر بکشد.

انتهای پیام/م.م ب.ب

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.