دوشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۳

بهنام صبوحی آهنگسازی «من و مامانم، من و بابام» را بر عهده گرفت

بهنام صبوحی

سینما پرس – گروه هفت هنر/ بهنام صبوحی از بر عهده گرفتن ساخت موسیقی سریال «من و مامانم، من و بابام» به تهیه کنندگی و کارگردانی بیژن شکر ریز خبر داد.

بهنام صبوحی آهنگساز در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس با بیان اینکه به تازگی کار آهنگسازی برای مجموعه ای با نام «من و مامانم، من و بابام» را آغاز کرده است در این رابطه اظهار داشت: «من و مامانم، من و بابام» عنوان سریالی مستند به تهیه کنندگی و کارگردانی بیژن شکر ریز است که قرار است من ساخت موسیقی این سریال را انجام بدهم.

 

وی ادامه داد: این سریال در ۵۲ قسمت به مشاغل پدر ها و مادرها از دید کودکان اشاره می کند و می خواهد بگوید که برای کودکان پزشک، معلم، کارمند، کارگر و... فرقی نمی کند و آنها پدر ها و مادرهایشان را در هر جایگاه اجتماعی که باشند دوست دارند و به آنها به دید پدر و مادر خود نگاه می کنند.

 

آهنگساز فیلم «خروس» تصریح کرد: من سعی کردم که فضای موسیقی سریال «من و مامانم، من و بابام» از تم های نوستالژیک، معروف و ایرانی بهره مند شود همچنین تیتراژی که برای این سریال در نظر گرفته ام یک کار با کلام است که البته هنوز آن را ضبط نکرده ایم اما مضمون ترانه موسیقی تیتراژ نیز این است که بچه ها پدر ها و مادر های خود را بدون در نظر گرفتن شغل و جایگاه اجتماعی شان دوست دارند، به هر حال با توجه به مضمون متفاوت این سریال موسیقی کار نیز متفاوت خواهد بود.

 

صبوحی همچنین ضمن بیان اینکه آهنگسازی سریالی دیگر برای کودکان و نوجوانان را بر عهده داشته است در رابطه با آن عنوان کرد: «کارا و کوشا» عنوان سریالی برای کودکان است که از اول مهر ماه پخش خواهد شد، این سریال در هر قسمت داستان متفاوتی دارد که بر همین اساس نیز موسیقی و ترانه های متفاوتی را تجربه می کند، این مجموعه شامل ۴۰ ترانه است.

 

انتهای پیام/ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.