جمعه ۲۹ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۱

آناهیتا همتی از تجربه متفاوت تلویزیون و تئاتر گفت

آناهیتا همتی در نشست سریال راز و نیاز به کارگردانی فلورا سام

سینما پرس گروه هفت هنر/ آناهیتا همتی از حضور خود در سریال «باغ سرهنگ به کارگردانی فلورا سام و نمایش «تعبیر یک رویا» به کاگردانی خیرالله تقیانی پور خبر داد.

آناهیتا همتی در گفت و گو با خبرنگار تئاتر سینما پرس در مورد فعالیت های اخیر خود اظهار داشت: قرار است که در نمایشی با نام «تعبیر یک رویا» به کارگردانی خیرالله تقیانی پور به ایفای نقش بپردازم، این نمایش از یک داستان خیلی خاص برخوردار است و در جشنواره فجر سال گذشته نیز دربخش بازیگری زن و مرد مورد تقدیر قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: این نمایش مهر و آبان ماه سال جاری در سالن چهار سو تئاتر شهر به روی صحنه می رود، اتابک نادری، شیوا مکی نیان، حسین شفیعی، جواد پورزند، رضا پاپی، مصطفی ساسانی، محمدهادی عطایی و الهه شه‌پرست از دیگر بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

 

این بازیگر با بیان اینکه به علت جذاب نبودن فیلمنامه های جذاب کمتر در کار تصویر حضور پیدا می کند، اظهار داشت: به تازگی بازی در سریالی 30 قسمتی به نام «باغ سرهنگ» به کارگردانی فلورا سام و تهیه کنندگی مجید اوجی را به پایان رسانده ام، «باغ سرهنگ» سریال طنزی است که با حضور چهره های شاخصی تولید شده است اما باید بگویم که گل بازیگران این سریال فاطمه هاشمی است که واقعا بازی بی نظیری را از خود ارائه کرده است.

 

همتی تصریح کرد: مجید صالحی، نیما فلاح، محمد مطیع، مریم سعادت، سحر ولد بیگی، افسر اسدی، شمسی فضل الهی و فرهاد بشارتی از دیگر بازیگرانی هستند که دراین سریال حضور دارند و به هر حال امیدوارم که مردم این سریال را ببینند و از آن لذت ببرند.

 

شیان ذکر است، سریال «باغ سرهنگ» به تهیه کنندگی مجید اوجی و نویسندگی و کارگردانی فلورا سام پس از ماه صفر پخش خواهد شد، در خلاصه داستان اسن سریال آمده است: یک خواننده جوان برای ضبط آلبوم موسیقی خود دچار مشکل مالی شده است. او تصمیم می‌گیرد با عقد نامزد خود از وام ازدواج برای حل مشکلش استفاده کند. بعد از عقد آنها برای اینکه جایی برای زندگی ندارند تصمیم می‌گیرند باغ متروکه سرهنگ که از اقوام دور اوست برای زندگی استفاده کنند. آنها در باغ با اتفاق عجیبی مواجه می‌شوند که...

 

انتهای پیام/ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.