سه‌شنبه ۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۵

برای بازی در فیلم «فرزند چهارم»:

مهتاب کرامتی بهترین بازیگر جشنواره‌ باتومی شد

مهتاب کرامتی در نشست خبری فیلم « فرزند چهارم»  به کارگردانی وحید موسائیان

سینماپرس-گروه سینما/ مهتاب کرامتی که بیش از این در کارنامه هنری خود فیلم هایی از جمله «شبانه روز»، «آلزایمر»، «اسب حیوان نجیبی است»، «بیست»، «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» را ثبت کرده است، اکنون جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره باتومی گرجستان را برای بازی در فیلم «فرزند چهارم» دریافت کرد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، در حال حاضروحید موسائیان کارگردان فیلم سینمایی «فرزند چهارم» که به تازگی در ایران اکران شده بود، در جشنواره گرجستان به سر می‌برد.

 

این فیلم که نماینده فیلم های ایران در جشنواره باتومی گرجستان بود، روز گذشته جایزه‌ بهترین بازیگر زن را گرفت و موساییان این جایزه را به عنوان نماینده مهتاب کرامتی در این جشنواره دریافت کرد.

 

«فرزندچهارم» روایت زن سوپراستاری است که بنا بر دغدغه‌های شخصی و انسان‌دوستانه خود به عکاسی روی آورده و برای پیگیری همین سنخ دغدغه‌ها با سفر به سوي آفريقا جايي که شرافت انساني در گيرو دار جنگ و قحطي سربلند بيرون مي‌آيد.

 

گفتنی است از عوامل این فیلم می توان به مهتاب کرامتی، مهدی هاشمی، حسین محب اهری، ناصر گیتی جاه، معصومه قاسمی پور زهرا برومند، ساناز زرین مهر و حامد بهداد با حضور افتخاری یاسمین ملک نصر به عنوان بازیگر، وحید موسائیان (نویسنده)، آزیتا موگویی (مدیر تولید (،محمد پور راد (پشتیبانی تهیه)، علی محمد قاسمی (مدیر فیلمبرداری)، حسن حسن دوست (تدوین)، نیما حسن دوست (دستیار تدوین)، فریدون شهبازیان (آهنگساز)، محسن روشن (صداگذار)، کامیاب امین عشایری (طراح صحنه ولباس)، سودابه خسروی (طراح گریم)، محمد شاهوردی (صدا بردار)، محمد یمینی (جانشین تولید)، علی نیک رفتار(عکاس)، مسعود میمی (دستیار اول کارگردان و برنامه ریز)، امرالله تجربه (مدیر تدارکات)، مهرداد زحمتکش (دستیار تولید) و علی درخشنده (گروه کارگردانی) اشاره کرد.

 

انتهای پیام/ح/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.