سه‌شنبه ۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۵

گزارشی از مراسم تودیع و معارفه مدیران سازمان سینمایی

عظیمی: دوران مدیریت من همه جا تعطیل بود/ عرفان منش: برداشتن یک مانع و گشودن گره از کار سینماگران افتخارم است

 مراسم تودیع و معارفه مدیران سازمان سینمایی

سینماپرس-گروه سینما/ عرفان منش معاون آثار سابق سازمان سینمایی با اشاره به دوران کوتاه مدیریت خود گفت: تلاش کردم سینماگری که به دفتر می آید دست یاری به سوی او دراز کنم. معتقدم ممکن بود اگر برخورد نامناسب داشته باشم دیگر به سراغم نیاید و این حسرت تا ابد با من همراه خواهد بود. برداشتن یک مانع و گشودن گروه بزرگترین افتخار بنده و ذخیره معنوی و آخرت من خواهد بود.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، در مراسم تودیع و معارفه مدیران سازمان سینمایی که امروز صبح در سالن این سازمان برگزار شد، با حضور رئیس سازمان سینمایی از مدیرانی که در دوره ریاست جواد شمقدری فعالیت کردند تقدیر به عمل آمد. در این مراسم در ابتدا جلیل عرفان منش معاونت آثار با پاسداشت روزهای دفاع مقدس گفت: دوران کوتاهی که در این معاونت حضور داشتم صمیمانه و مجدانه همکاران با من یاری کردند. در دوران جدید با تدبیر و اعتدال کارها پیش خواهد رفت. قصد ارایه گزارش کار ندارم تلاش کردم تا در اصلاح روش ها و حفظ قانونمندی و تعامل دقت نظر داشته باشم.

 

وی در ادامه گفت: امیدوارم سینمای ایران بدرخشد. در طول دوران کوتاه خدمتم در این معاونت تلاش کردم سینماگری که به دفتر می آید دست یاری به سوی او دراز کنم. زیرا معتقدم ممکن بود اگر برخورد نامناسب داشته باشم دیگر به سراغم نیاید و این حسرت تا ابد با من همراه خواهد بود. برداشتن یک مانع و گشودن گروه بزرگترین افتخار بنده و ذخیره معنوی و آخرت من خواهد بود. 

 

ایوبی در مراسم تودیع و معارفه مدیران سازمان سینمایی

عظیمی: دوران مدیریت من همه جا تعطیل بود

 

مهدی عظیمی میرآبادی دومین مدیری بود که بر روی سن رفت و با تاکید بر دوران کوتاه مدیریتش گفت:خداوند را شاکرم که توفیق خدمتگزاری به من عطا کرد. من در طول مدتی که آقای ایوبی حضور دارند رفتار بزرگمنشانه ایشان را یکی از درس های زندگی امی می دانم من فرصت کوتاهی در خدمت آقای شمقدری بود.

 

وی در ادامه به دوران مدیریتش گفت: زمانی که مدیریت معاونت فعالیت ها رابرعهده گرفتم بحبوحه فجر بود بعد تعطیلات نوروز و بعد انتخابات ریاست جمهوری و دوره تغییر ریاست جمهوری در تمام این مدت همه جا تعطیل بود. امیدوارم آقای احسانی به عنوان سرپرست بتواند در این معاونت موفق عمل کند من آشنایی با ایشان داشتم و ازمحسنات ایشان بسیار شنیدم. تلاش می کنم با راه اندازی کامل موسسه سینمای مقاومت و انقلاب اسلامی تا بتوانیم خدمتگزار کشور و مردم عزیز و نظام جمهوری اسلامی باشیم.

 

رجبی فروتن  در مراسم تودیع و معارفه مدیران سازمان سینمایی

سعید رجبی فروتن سخنگوی سابق سازمان سینمایی درباره فعالیتش در سازمان سینمایی گفت: من در چهار دولت در ارشاد حضور داشتم در قسمت های مختلف حضور داشتم در تمام این دوران تلاش کردم نظارت کارشناسان را انتقال دهم و فرصت برای کارشناسان فراهم کنم تا بتوانیم در سینمای کشور موفق عمل کنیم.

 

در ادامه مراسم ایمانی مدیر کل حراست و دیبایی مدیر رسانه ای سازمان سینمایی با تبریک هفته دفاع مقدس از همکاران خود در سازمان سینمایی تشکر کند.

 

پس از صحبت های مدیران حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی سخنرانی کرد و از همه مدیران و کارمندان وزارت ارشاد خواست تا با علاقه به فعالیت ادامه دهند.

 

در این مراسم از زحمات جلیل عرفان منش، عظیمی میرآبادی، ایمانی، رجبی فروتن، دیبایی قدردانی شد و احکام مدیریتی مدیران جدید سازمان سینمایی از جمله علیرضا رضا داد (مشاور سازمان)، محمد احسانی( معاون آثار و سرپرست فعالیت ها ، لادن طاهری (فیلمخانه ملی)، رضا بشردوست (حراست)، مرادی (مالی)، رسول صادقی (مدیر رسانه ای) و زمانی (مدیر دفتر ریاست)  ارایه شد. در این مراسم محمد حیدری، سید احمد میرعلایی، حسن نجاریان نیز حضور داشتند، بابک برزویه تنها هنرمندی بود که در مراسم حضور داشت و از مراسم عکسبرداری و تصویربرداری می کرد.

 

انتهای پیام/ق/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.