سه‌شنبه ۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۵

«بابک حمیدیان» اولین بازیگر «۵۰ قدم آخر» شد

بابک حمیدیان بازیگر در نشست تئاتر آمدیم نبودبد،رفتیم

سینماپرس-گروه سینما/ «بابک حمیدیان» به عنوان اولین بازیگر به فیلم سینمایی «۵۰ قدم آخر» به کارگردانی کیومرث پوراحمد به تهیه کنندگی سعید سعدی پیوست، جلسات دور خوانی با حضور او انجام می شود.

به گزارش سینماپرس، «بابک حمیدیان» با عقد قرار داد به عنوان اولین بازیگر به فیلم جدید کیومرث پوراحمد در «۵۰ قدم آخر» پیوسته و هم اکنون در جلسات دورخوانی فیلم نامه این فیلم شرکت می کند.

 

فیلم جدید کیومرث پوراحمد که پیش از این با نام های «ایرانی» و «شناسایی» معرفی شده، بر اساس ایده ای از «حبیب احمدزاده» مقابل دوربین خواهد رفت و داستان آن درباره سرگذشت یکی از نیروهای اطلاعات و عملیات لشگر زرهی نجف اشرف در عملیات والفجر ۴ است.

 

حمیدیان از بازیگران گزیده کار سینمای ایران است که این روزها ایفای نقشی نامتعارف در فیلم «هیس دخترها فریاد نمیزنند» ساخته پوران درخشنده را به عهده دارد. این اولین همکاری «کیومرث پوراحمد» با «بابک حمیدیان» است. وی پیش از این در دو فیلم دفاع مقدسی «چ» ساخته ابراهیم حاتمی کیا و «طبل بزرگ زیر پای چپ» ساخته کاظم معصومی ایفای نقش کرده بود.

 

«بابک حمیدیان» تندیس زرین نقش دوم مرد برای فیلم سینمایی «ریسمان باز» در دوره دوازدهم جشن خانه سینما را از آن خود کرد و همچنین کاندید نقش دوم مرد برای فیلم سینمایی «طبل بزرگ زیر پای چپ» در دوره نهم جشن خانه سینما بود.

 

فیلم سینمایی «پنجاه قدم آخر» با مشارکت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس ساخته خواهد شد. علت تمایل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس به مشارکت درتولید جدید ترین اثر خالق «اتوبوس شب» و «قصه های مجید»، مضمون قابل اعتنا و همچنین سابقه و اعتبار کارگردانش به عنوان یکی از کارگردانان سینمای مستقل است.

 

این فیلم از نظر محتوایی به نسل جوان انقلاب و جنگ میپردازد. رزمندگانی که تلاش علمی دارند تا جنگ را از حالت صرف خارج کرده و به سمت تکنیک و تاکتیکهای مدرن بروند تا با استفاده از نبوغ خود در جنگ، به پیروزی دست یابند.

 

این فیلم برای نمایش در جشنواره فیلم فجر سی و دوم آماده خواهد شد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.