سه‌شنبه ۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۳

الهام پاوه نژاد به جمع بازیگران شاهگوش پیوست

الهام پاوه نژاد

سینما پرس-گروه تلویزیون/ داوود میرباقری، بازیگر دیگری را به جمع بازیگران سریال «شاهگوش» اضافه کرد. الهام پاوه نژاد، در نقش دکتر زوزنی، جلوی دوربین این سریال می رود. پاوه نژاد پیش از «شاهگوش»، در سریال «یلدا» هم با میرباقری همکاری کرده بود.

به گزارش خبرنگار تلویزیون سینما پرس، این سریال ماجراي يک تصادف است که تنها شاهد آن، گدايي نيمه نابيناست که تنها 3 عدد پلاک ماشين را مي بيند. اتفاقي که باعث مي شود پاي افراد زیادی به کلانتري باز شود.

همچنین تبلیغات محیطی این سریال نیز از بامداد امروز سه شنبه 2 مهر آغاز شده است.«همه به گوش، شاهگوش» شعار تبلیغاتی این سریال است که در فاصله دو هفته مانده به پخش اولین قسمت از سریال در بیلبوردهای سطح شهر نصب شده است. شرکت «ایران نوین» که پیش از این در پروژه های مختلف فرهنگی و هنری هم  حضور فعالی داشته، این بار در جدیدترین فعالیت خود، طرف قرار داد با تهیه کنندگان «شاهگوش» شده است تا اجرای انحصاری تبلیغات این سریال را انجام دهد.

تهیه کنندگی شاهگوش را سید محمد امامی و مهران برومند برای شبکه توزیع  خانگی به عهده دارند و شرکت تصویر گستر پاسارگاد به عنوان پخش کننده  این مجموعه با میرباقری در این پروژه همکاری می کند.

گفتنی است در این سریال بازیگرانی مانند اکبرعبدی، محسن تنابنده، فرهاد اصلانی، احمد مهران فر، شهرام حقیقت دوست، مرجانه گلچین، طناز طباطبایی، حمیدرضا آذرنگ، رسول نجفیان، حامد میرباقری، سیروس گرجستانی، مصطفی طاری و... بازی می کنند.

سهیل نوروزی، مدیر تصویربرداری شاهگوش و طراح گریم سریال هم عبدالله اسکندری است. فردین خلعتبری هم موسیقی شاهگوش را می سازد. توزیع این سریال 26 قسمتی از 17 مهر 1392 آغاز خواهد شد.

 

انتهای پیام/م.م -ب. ب

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.