چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۹

از سوی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس/

آلبوم موسیقی«یک جرعه باران» با صدای رضا صادقی و میثم حجار رونمایی می شود

آلبوم یک جرعه باران

سینما پرس – گروه هفت هنر/ آلبوم موسیقی «یک جرعه باران» از تولیدات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با صدای رضا صادقی و میثم حجار رونمایی می شود.

ایرج افشاری اصل مسئول هنرهای نمایشی و موسیقی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس در مورد آلبوم موسیقی «یک جرعه باران» عنوان کرد: این آلبوم موسیقی توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تولید شده است، و این آلبوم شامل 10 ترک است که به وسیله رضا صادقی و میثم حجار خوانده شده است.    

    

وی ادامه داد: محمد علی بهمنی، اهورا ایمان و احمد خلیلی شاعران و علی موثقی و مهدی یراحی نیز آهنگسازی این آلبوم را بر عهده داشته اند.

 

افشاری اصل در رابطه با مضمون آلبوم موسیقی «یک جرعه باران» گفت: تمام قطعات این آلبوم با موضوع دفاع مقدس تولید شده است و یکی از ویژگی های این آلبوم معاصر بودن آن است یعنی موسیقی به روز بوده و علاوه بر مخاطبان خاص می تواند برای مخاطب عام نیز جذاب باشد.

 

آلبوم یک جرعه باران

وی خاطر نشان کرد: «یک جرعه باران» در روز شنبه – 6 مهرماه- ساعت 18 الی 20 در تالار استاد شهناز خانه هنرمندان ایران با حضور عوامل تولید و جمعی از اصحاب موسیقی و هنرمندان رونمایی می شود.

 

انتهای پیام/ع

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.