شنبه ۶ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۷

تدوین «متروپل» با مشکلات مالی ادامه دارد

متروپل

سینماپرس-گروه سینما/«متروپل» که فیلمبرداری آن به گفته مسعود کیمیایی به سختی به پایان رسید در حال تدوین است.

به گزارش خبر نگار سینما پرس« مترو پل» آخرین فیلم سینمای ساخته مسعود کیمیایی که به دلیل مشکلات مالی که گریبانگیر فیلم شده است گفته می شود در حال انجام مراحل فنی متوقف شداست اما همچنان تدوین آن ادامه دارد.

 

«متروپل» که   فیلمبرداری آن به گفته مسعود کیمیایی به  سختی به پایان رسید و به  قول او اگر لطف دوستانش نبود ساخته نمی شد را  محمدرضا ارباب صادقی به عنوان تهیه کننده آغاز کرد اما او پس از اتمام تعهداتش به فیلم کنار رفت و قرار بر این شد که فرد دیگری که به گفته ی کیمیایی« بیزینس من شاعر» است تعهدات مالی آن را بر عهده بگیرد اما ظاهرا این فرد دست مسعود کیمیایی را در پوست گردو می گذارد تا انجا که  خبر از توقف فیلم «متروپل» در رسانه ها دوست داران کیمیای را ناراحت کرد.اما ظاهرا تدوین فیلم همچنان توسط مصطفی خرپوش در حال انجام است و احتمالا تا آخر هفته قرار است تکلیف این فیلم مشخص شود.

 

قرار است مونتاژ «متروپل» را مصطفی خرقه پوش و صداگذاری آن را اسحاق خانزادی انجام دهد. «متروپل» داستان زنی به نام خاتون است که در یک نیمه شب به یک باشگاه بیلیارد پناه می‌آورد.


مهناز افشار، محمد رضا فروتن، پولاد کیمیایی، ساعد سهیلی، شقلیق فراهانی، سحر دولتشاهی، یوسف مرادیان، تینا پاکروان بازیگران اصلی این فیلم هستند.

 

انتهای پیام/ا/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.