جمعه ۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۸

مریم سعادت بعد از «باغ سرهنگ» برای بچه‌ها فیلم می سازد

مریم سعادت در نشست خبری تئاتر «سه گانه اورنگ» به کارگردانی محمد حاتمی

سینما پرس-گروه تلویزیون/ مریم سعادت در مورد آخرین فعالیت های خود گفت: بعد از بازی در مجموعه «باغ سرهنگ» فعلا در حال مذاکره برای حضور در یک سریال و یک تاتر هستم که هنوز هیچکدام قطعی نشده است و همچنین قصد دارم که در این زمان برای ساختن فیلم خودم اقداماتی انجام دهم.

به گزارش خبر نگار سینمای پرس مریم سعادت بازیگر مطرح سریال های طنز در حال نگارش فیلمنامه ای  در ژانر سینمای کودک است.

 

مریم سعادت در گفت و گو با خبر نگار سینما پرس گفت:بعد از بازی در مجموعه «باغ سرهنگ» فعلا در حال مذاکره برای حضور در یک سریال و یک تاتر هستم که هنوز هیچکدام قطعی نشده است و همچنین قصد دارم که در این زمان برای ساختن فیلم خودم اقداماتی انجام دهم.

 

سعادت ادامه داد: مدتی است که دوست دارم در ژانر کودک فیلمی بسازم و فعلا در حال نگارش فیلم نامه آن هستم.با چند تهیه کننده صحبت های انجام داده ام که هنوز به مرحله نهایی نرسیده است.اما ساختن این فیلم در اولویت برای من قرار داردو من انگیزه  زیادی برای ساخت این فیلم دارم.

 

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «باغ سرهنگ» به نویسندگی و کارگردانی فلورا سام و تهیه‌کنندگی مجید اوجی چندی پیش تمام شده و این مجموعه در حال انجام مراحل فنی برای پخش از شبکه تهران است.

 

«باغ سرهنگ» در ۳۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای با مضمونی کمدی تولید می‌شود و در خلاصه داستانش آمده: یک خواننده جوان برای ضبط آلبوم موسیقی خود دچار مشکل مالی شده است. او تصمیم می‌گیرد با عقد نامزد خود از وام ازدواج برای حل مشکلش استفاده کند. بعد از عقد آنها برای اینکه جایی برای زندگی ندارند تصمیم می‌گیرند باغ متروکه سرهنگ که از اقوام دور اوست برای زندگی استفاده کنند. آنها در باغ با اتفاق عجیبی مواجه می‌شوند که...

 

انتهای پیا/ا/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.