سه‌شنبه ۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۸

پس از وقفه در فیلمبرداری/

سرنوشت «سال های کودکی ما» چگونه رقم می‌خورد؟

فیلم سینمایی تولدت مبارک

سینما پرس – گروه سینما/ پیگیری های خبر نگار سینما پرس از روند تولید فیلم سینمایی «سال های کودکی ما» اینبار به وعده تهیه کننده آن برای از سر گیری فیلمبرداری مجدد این فیلم ختم شد.

به گزارش خبرنگار سینما پرس، «سال های کودکی ما» عنوان فیلمی به کارگردانی سمیه زارعی و تهیه کنندگی انسیه جهان آرا است که در نیمه راه تولید خود به دلیل مشکلات مالی متوقف شد، پیش از این کارگردان این فیلم در گفت و گو با سینما پرس خبر از آغاز مجدد فیلمبرداری آن داد اما دوباره به همان دلیل قبلی این اتفاق رخ نداد بر اساس پیگیری مجددی که از روند ساخت این فیلم به عمل آمد، انسیه جهان آرا اظهار داشت: به دلیل مشکلات اقتصادی روند تولید فیلم متوقف شد اما مطمئنن از هفته آینده فیلمبرداری این فیلم مجدد آغاز می شود.

 

ساعد نیک ذات، مدیر فیلمبرداری فیلم سینمایی «سال های کودکی ما» اظهار داشت: این فیلم به علت مشکلات اقتصادی در حال حاضر متوقف شده ست البته طبق گفت و گو هایی که با تهیه کننده فیلم داشتم ایشان اطلاع دادند که تا هفته آینده فیلمبرداری کار ادامه پیدا خواهد کرد.

 

وی ادامه داد: فیلمبرداری نزدیک به یک سوم از فیلم سینمایی «تولدت مبارک» که در ژانر کودک است انجام شده و عوامل کار در انتظار ادامه تولید پروژه به سر می برند.

 

این فیلمبردار با اشاره به اهمیت ژانر کودک در سینمای ایران عنوان کرد: فرهنگ و علم باید از کودکی در وجود انسان نهادینه شود که در این میان سینما نقش مهمی در فرهنگ سازی ایفا می کند اما متاسفانه در کشور ما به دلیل بی توجهی مسئولان این ژانر نادیده گرفته شده است، بخشی از مشکلات سینمای کدک مربوط به زیر ساخت ها است که باید این زیر ساخت ها تغییر پیدا کند.

 

گفتنی است که فیلم سینمایی «تولدت مبارک» به عنوان نخستین فیلم بلند سینمایی سمیه زارعی است که در این فیلم بازیگرانی چون محمدرضا فروتن، محبوبه بیات، مبینا مرتضوی، سارا زارعی و نیما سیدی به ایفای نقش می پردازند. این فیلم درباره مریم، کودکی هفت ساله است که به دلیل شرایط خانوادگی وارد راه‌های جدیدی در زندگی می شود...

 

انتهای پیام/ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.