سه‌شنبه ۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۱

«دربند» با حضور عوامل نقد می شود

نازنین بیاتی در فیلم سینمایی «دربند» به کارگردانی پرویزشهبازی

سینماپرس-گروه سینما/ فیلم سینمایی «دربند» تازه ترین ساخته پرویز شهبازی با حضور عوامل فیلم توسط جواد طوسی نقد می شود.

به گزارش سینما پرس، فیلم سینمایی «دربند» پنجمین اثر سینمایی پرویز شهبازی در مقام کارگردان در چهل و هشتمین برنامه باشگاه فیلم فرهنگسرای رازی پس از نمایش، نقدو بررسی می شود.

 

فرهنگسرای رازی در این برنامه که چهارشنبه ۱۰ مهر ماه در پردیس سینمایی رازی برگزار می شود پرویز شهبازی (نویسنده وکارگردان)، امیرسماواتی(تهیه کننده) و نازنین بیاتی( بازیگر) در کنار جواد طوسی( منتقد سینما) حضور خواهند داشت.

 

فیلم سینمایی«دربند» داستان دختر دانشجویی است که برای ادامه تحصیل درتهران با دختری ناشناس هم خانه می شود و ماجراهایی برای او رخ می دهد که ...

 

در این فیلم بازیگرانی چون پگاه آهنگرانی، نازنین بیاتی، احمد مهران فر، بهرنگ علوی و ... حضور دارند. این فیلم در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجرموفق به دریافت جوایزی چون سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای پگاه آهنگرانی شد. پرویزشهبازی ساخت فیلم هایی چون«نفس عمیق»،«عیار ۱۴»و... را درکارنامه سینمایی خود دارد.

 

 

انتهای پیام/ق/ن.ف

نظرات

  • مسلم ۱۳۹۲/۰۷/۱۵ - ۲۲:۱۲
    0 0
    دربند فیلم خوبیه اما بیشتر در کارگردانی. اقای شهبازی این ضهنیت رو از خودتون دور کنید که حتما فیلمنامه از خودم باشه. حیف مهارت شما در کارگردانی نیست. به نویسنده ها اعتماد کنید...

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.