جمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۳

علیرضا مهران از نقش متفاوت خود در «بچه های نسبتا بد» گفت

شخصیت نسبتا خوب سریال بچه های نسبتا بد هستم

علیرضا مهران

سینما پرس –گروه تلویزیون/ علیرضا مهران از نقش متفاوت خود در سومین تجربه همکاری خود با سیروس مقدم گفت. او چندی پیش ایفای نقش در سریال «بچه های نسبتا بد» را به پایان برده است.

علیرضا مهران که در حوزه بازیگری و کارگردانی تئاتر چهره ای شناخته شده است، در مورد حضور خود در سریال «بچه های نسبتا بد» به کارگردانی سیروس مقدم  که به زودی از شبکه یک سیما پخش خواهد شدگفت: سریال «بچه های نسبتا بد» سومین همکاری من بعد از «زیر هشت» و «دیوار» با سیروس مقدم است، در ابتدا قرار بود که این سریال برای ماه رمضان تولید شود که به دلایلی این اتفاق رخ نداد و طبق صحبت هایی که پیش آمده قرار بر این است که این سریال در پاییز پخش شود.

 

وی ادامه داد: با توجه به همکاری های قبلی خود با سیروس مقدم در این سریال نقشی که داشتم با نقش های قبلی ام کاملا متفاوت است و فکر می کنم که تماشاگران انتظار کاراکترهایی شبیه به آنچه که دیده بودند را از من داشته باشند اما باید بگویم که در این سریال من نقشی متفاوت را تجربه کرده ام.

 

این بازیگر در توضیح نقش خود گفت: مخاطبان من را در دو سریال قبلی در کاراکتری منفی دیده بودند اما در «بچه های نسبتا بد» در ابتدا با چهره ای منفی از نقش من رو به رو می شوند اما بعد از قسمت 12 متوجه می شوند که این کاراکتر اصلا آدم منفی نیست و حتی به نقش اصلی فیلم کمک می کند و تنها به خاطر شرایطی که دارد مجبور به انجام بعضی از کارها می شود.

 

مهران که به تازگی در جشنواره تئاتر مقاومت در بخش کارگردانی و طراحی صحنه موفق به دیافت رتبه اول و دوم شد، تصریح کرد: سریال «بچه های نسبتا بد» مسائل جوانان را مطرح می کند و داستان دزدی چهار جوان ازگاو صندوقی متعلق به یک موسسه خیریه است.

 

انتهای پیام/ع- ب.ب 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.