شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۳

«کالسکه» در مزرعه پرورش شتر مرغ‌ها/ حضور فتحعلی اویسی در پروژه

فتحعلی اویسی

سینماپرس-گروه سینما/ با اتمام فیلمبرداری از لوکیشنی در اشتهارد کرج گروه فیلمسازی «کالسکه» به کارگردانی آرش معیریان امروز به تهران بازمی گردد تا فتحعلی اویسی جلوی دوربین برود.

به گزارش خبرنگار سینما پرس با اتمام  فیلمبرداری از لوکیشنی در اشتهارد کرج گروه فیلمسازی «کالسکه» به کارگردانی آرش معیریان به تهران باز گشت.

 

محسن وزیری تهیه کننده «کالسکه» در گفت و گو با خبر نگار سینما پرس گفت: گروه در اشتهارد کرج در یک مزرعه پرورش شتر مرغ فیلمبرداری را به پایان رسید. فقط  فیلمبرداری صحنه های مربوط به تهران باقی مانده که امیدوارم با همین شرایط بتوانیم تا ۳۵ جلسه فیلمبرداری فیلم را به پایان برسانیم.

 

وزیری ادامه داد: تا بحال ۱۲ جلسه فیلمبرداری داشته ایم  و گروه فیلمسازی خیلی تلاش کرده و برآیند این تلاش راضی کننده بوده است. هفته پیش حمید لولایی و مهران رجبی و پریسا رضایی در کیش جلو دوربین رفتند و با اضافه شدن فتحعلی اویسی در این هفته به گروه بازیگران، در تهران جلو دوربین می رود.

 

جدید ترین فیلم سینمای آرش معیریان بعد از ساعت در یک حال و هوای یک فیلم مفرح و ملودرام است که می کوشد نگاه مخاطب محوری داشته باشد.

 

«کالسکه» قصه کشمکش و چالش های بین یک زوج جوان است بر سر اینکه در وطن بمانند یا مهاجرت کنند، ضمن اینکه شرایط اقامت در یک کشور دیگر برای آنان فراهم شده است. در این میان مسائل تازه ای مطرح می شود که موضوع را به سمت و سوی دیگری سوق می دهد.

 

گفتنی است فیلمنامه اولیه فیلم را آرش ارسد نوشته و آرش برهانی آن را بازنویسی كرده قربان محمدپور بازنوسی نهایی آن را بر عهده داشته است.

 

انتهای پیام/ا/ن.ف

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.