چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۳

طناز طباطبایی به «50 قدم آخر» پیوست

طناز طباطبایی در نشست تئاتر کمی بالاتر به کارگردانی آروند دشت آرای

سینماپرس-گروه سینما/ طناز طباطبایی بازیگر سینما به گروه بازیگران «50 قدم آخر» ساخته کیومرث پوراحمد اضافه شد و فیلمبرداری به زودی آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار سینماپرس،  با اضافه شدن طناز طباطبایی به گروه بازیگران برای ایفای یکی از نقش های فیلم «50 قدم آخر» به زودی جلوی دوربین می رود. تعدادی از عوامل پشت صحنه  امروز راهی نجف آباد اصفهان شدند تا به زودی فیلم در دکورهایی که در این شهر ساخته شده جلوی دوربین برود. فیلم درباره رشادت شهدای این شهر است و گویش فیلم نجف آبادی خواهد بود. اکثر بازیگران فیلم پوراحمد از انجمن سینمای جوانان و تئاتر اصفهان و نجف آباد انتخاب شدند.

 

فیلم جدید کیومرث پوراحمد که پیش از این با نام های «ایرانی» و «شناسایی» معرفی شده، بر اساس ایده ای از «حبیب احمدزاده» مقابل دوربین خواهد رفت و داستان آن درباره سرگذشت یکی از نیروهای اطلاعات و عملیات لشگر زرهی نجف اشرف در عملیات والفجر ۴ است. پیش از این بابک حمیدیان برای ایفای یکی از نقش های اصلی با گروه قرارداد بسته بود.

 

 فیلم سینمایی «50 قدم آخر» با مشارکت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس ساخته خواهد شد. علت تمایل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس به مشارکت درتولید جدید ترین اثر خالق «اتوبوس شب» و «قصه های مجید»، مضمون قابل اعتنا و همچنین سابقه و اعتبار کارگردانش به عنوان یکی از کارگردانان سینمای مستقل است.

 

 این فیلم از نظر محتوایی به نسل جوان انقلاب و جنگ میپردازد. رزمندگانی که تلاش علمی دارند تا جنگ را از حالت صرف خارج کرده و به سمت تکنیک و تاکتیکهای مدرن بروند تا با استفاده از نبوغ خود در جنگ، به پیروزی دست یابند.

این فیلم برای نمایش در جشنواره فیلم فجر سی و دوم آماده خواهد شد.

انتهای پیام/ق/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.