چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۵

تعامل و همکاری حوزه هنری و سازمان سینمایی/

اظهار نظر رئیس سازمان سینمایی درباره حوزه هنری

ایوبی در مراسم تودیع و معارفه مدیران سازمان سینمایی

سینماپرس-گروه سینما/ رئیس سازمان سینمایی در رابطه با نهاد حوزه هنری بیان کرد: ما ظرفیت‌هایی به نام حوزه هنری و صدا‌ و‌ سیما و غیره داریم. در عرصه فرهنگ و هنر و سینما اگر به‌عنوان رقیب به آنها نگاه کنیم باقی عمر مدیریت من صرف همین مسائل می‌شود.

به گزارش سینماپرس به نقل از سوره سینما، حجت‌الله ایوبی درباره همکاری با حوزه هنری در مصاحبه‌ای توضیح داد.

 

حجت الله ایوبی در پاسخ به این سوال که سال گذشته حوزه هنری با تحریم بعضی از فیلم‌ها، فضای جدیدی را در اکران برای خود باز کرد. به نظر می‌رسد این کارتل بزرگ فرهنگی از این به بعد سهم خاصی برای خود در برنامه‌ریزی اکران و مدیریت تولید قائل باشد، با این موضوع چه می‌کنید؟، گفت: ما ظرفیت‌هایی به نام حوزه هنری و صدا‌ و‌ سیما و غیره داریم. در عرصه فرهنگ و هنر و سینما اگر به‌عنوان رقیب به آنها نگاه کنیم باقی عمر مدیریت من صرف همین مسائل می‌شود ولی من اینها را ظرفیت فرهنگی می‌بینم. 

 

وی افزود: مناسبت‌های خوبی را هم با حوزه هنری و صدا‌ و‌ سیما دارم. اگر سازمان سینمایی در نقش واقعی خود ظاهر شود، باید با سایر دستگاه‌ها راهکارهای مشترکی پیدا کند که آنها هم دغدغه‌هایشان رفع شود. حوزه هنری می‌گوید من در شوراهای شما، در صدور پروانه نمایش و پخش و اکران نقش ندارم اما سالن سینما متعلق به من است، چرا باید به جدول پخش شما پایبند باشم؟! چنانچه فضای همکاری برای مدیریت اینگونه مشکلات باشد، مسائل رفع می‌شود و می‌توانیم با حوزه هنری کنار بیاییم و انشاءالله خواهیم آمد.

 

ایوبی در پایان تصریح کرد: تلویزیون هم باید در کمک به سینمای کشور سهم داشته باشد که الان به هر دلیلی سهمش را نمی‌پردازد. مساله پول نیست. تلقی سینماگران این است که تلویزیون به سینما کمک نمی‌کند ولی صحبت‌هایی شده و صدا‌ و‌ سیما آمادگی این را دارد که همراهی کرده و کمک کند.

 

انتهای پیام/ح/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.