شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۷

فروش فیلم ها در سالن های سینمایی تهران و شهرستان

فروش فوق العاده «دربند» در اکثر سینماها/ «گناهکاران» 27 میلیونی شد

دربند-گناهکاران

سینما پرس _ گروه سینما/ فیلم سینمایی «دربند» ساخته تحسین شده پرویز شهبازی به فروش 320 میلیون تومانی تا پایان روز جمعه (12 مهر) رسید.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، فیلم سینمایی «دربند» با طرح سوژه ای ملتهب توانست نظر مخاطب را به خود جلب کند و در مدت زمان ۱۵ روز نمایش فیلم توانست در تهران به فروش ۲۵۰ میلیون تومان و در ۱۵ سالن شهرستان به ۷۰ میلیون تومان دست یافت. فیلم در گروه سینمایی آزادی و در ۲۲ سالن سینمای تهران به نمایش درآمده است. این فیلم در روزهای اواخر هفته در سانس های فوق العاده به نمایش درآمد و در روزهای پنج شنبه و جمعه به ترتیب به ۱۵ و ۱۳ میلیون تومان فروش رسید.

 

فیلم سینمایی «گناهکاران» ساخته جدید فرامرز قریبیان  ظرف  سه روز نمایش ۲۷ میلیون تومان فروش داشت. این فیلم در ژانر پلیسی معمایی ساخته شده و در ۲۲ سالن تهران از روز چهارشنبه (۱۰ مهر)  به نمایش درآمده است.

 

فیلم سینمایی «پل چوبی» ساخته مهدی کرم پور در تهران و تعدادی از شهرستان ها به نمایش درآمد و به فروش ۱ میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان دست یافت. این فیلم در ۲۰ سالن سینما به سرگروهی سینما قدس به نمایش درآمده است.

 

فیلم سینمایی «هیس...» ساخته پوران درخشنده بدون داشتن سرگروه در سینماهای تهران بر پرده سینماها است و در ۲۱ سالن سینما به نمایش درمی آید این فیلم به فروش ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان رسیده است. فیلم سینمایی «دهلیز» نیز در ۷ سالن سینما در تهران به نمایش خود ادامه می دهد و به فروش ۱ میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان رسید.

 

انتهای پیام/ق/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.